August 20, 2013

The FRIDA giveaway!!!!!


*******

It´s time!!!!!!!! it´s time!!!!
for my monthly giveaway!!!!

And this will be
A FRIDA GIVEAWAY!!!!

I´ll have 3 winners this time and each one
will be able to choose one of my new Frida Prints!!!!
You can see them all HERE
(APPLAUSES!!!!)

No matter where in the world you live,
everyone can participate!
and here are the instructions:

1. LIKE my facebook page if you haven´t yet
2. COMMENT on this same photo on my FACEBOOK PAGE wall
(NOT here in my blog) letting me know which is your favorite
Frida painting! (is hard to choose but to me the first self portrait
she painted to give to her boyfriend Alejandro is one of my favs!)
(ONLY ONE COMMENT PER PERSON PLEASE)
3. SHARE my giveaway in your social media 
(blog, facebook, twitter, etc..)
(remember to tag me @caracarmina or #caracarmina please)
and let me know that you shared it
and where so you have 2 chances to win!

Last day to participate will be this Saturday 24th
at midnight (Montreal time)
and I´ll announce the 3 winners some time on Sunday
with the help of Puccini 
(the official cara carmina giveaways supervisor)

GOOD LUCK!!!!!!!!!!!!!

.......................


Ya es hora!!!!!! Ya es hora!!!!!!!!!!!!
es hora de mi concurso del mes!!!!!!!!

Y este mes será
UN CONCURSO DE FRIDA!!!!!

Habrán 3 ganadores y cada uno
podrá escoger una de mis nuevas y hermosas
impresiones de Frida!!!!!
(las pueden ver todas AQUÍ)
(APLAUSOS!!!!)

No importa en que país vivas
todo el mundo puede participar 
y aquí están las instrucciones:

1. dale LIKE a mi página de facebook.
2. COMENTA en esta misma foto en mi PÁGINA DE FACEBOOK
(NO aquí en mi blog) y dime cual es tu pintura de Frida Kahlo
favorita.  (Es muy difícil escoger pero una de mis favoritas
es el primer auto-retrato que pintó para regalárselo 
a su primer novio Alejandro!)
(UN COMENTARIO POR PERSONA POR FAVOR!)
3. COMPARTE mi concurso en tus redes sociales
(blog, twitter, facebook, instagram etc... ) 
(No olviden taggearme @caracarmina o #caracarmina)
y avisame en tu comentario
que lo hiciste y dónde lo hiciste para contarte dos votos!

El último día para participar es el Sábado 24 de Agosto
a la media noche (tiempo de Montreal)
y voy a anunciar a los 3 ganadores el domingo por la tarde
con la ayuda de Puccini
(el supervisor oficial de mis concursos)

BUENA SUERTE!!!!!!!!!

*******

Pin It

No comments: