July 30, 2013

THE FAVORITE THINGS GIVEAWAY!!!!






********

It´s time!!!! it´s time!!!!
for my monthly giveaway!!!!
and this time you´ll have to tell me
A FEW OF YOUR FAVORITE THINGS

Winner will take home a personalized print
of  your 
FAVORITE THINGS!!!
(LIKE THIS ONE)


I will draw you and your favorite things
to make a special print for you!
You´ll be able to choose 30 of your favorite things
and the color you want the background of your print
(SO CUTE!!!)

Instructions to participate are very simple:

1. like my FACEBOOK PAGE
2. Leave a comment on the Giveaway Photo
telling me your top 5 favorite things.
(only in my facebook page please)
3. If you share my giveaway in any of your social media
and let me know in the same comment (to verify it)
you´ll have a 2nd chance to win.

Last day to participate is this Friday August 2nd
at midnight (Montreal time)
I will announce the winner on Saturday
with the help of PUCCINI the official
giveaway supervisor!

GOOD LUCK!!!!!!!!!!!!!!!!
(such a cute giveaway!!!!)

................


Ya es hora!!!! ya es hora!!!!
de mi regalito del mes!!!!
y en esta ocasión necesito saber
ALGUNAS DE SUS COSAS FAVORITAS

El ganador se va a llevar una impresión
personaliada de sus
COSAS FAVORITAS!!!
(COMO ESTA)


Les voy a hacer una impresión especial
en dónde te voy a dibujar a tí y tus cosas favoritas!
Podrás escoger 30 cosas y el color que quieres
para el fondo de tu impresión.
(QUE LINDOOOO!!!)

Las instrucciones para participar son simples:

1. Darle LIKE a mi PÁGINA DE FACEBOOK
2. Dejarme un comentario en la foto del regalito
compartiéndome tus 5 cosas más favoritas en el mundo.
(dejar el comentario sólo en mi página de facebook 
por favor)
3. Si comparten mi concurso en alguna de sus redes sociales
les contará como 2 votos 
(digánme en dónde lo comparitieron para verificarlo)

(such a cute giveaway!!!!)
El último día para participar es este viernes 2 de agosto
a la media noche (tiempo de Montreal)
Anunciaré al ganador el Sábado
con la ayuda de PUCCINI mi supervisor
oficial de mis concursos!

BUENA SUERTE!!!!!!!!!!!!


********

Pin It

No comments: