July 05, 2013

HELP ME PLEASE!!!!!!!!!






*******
I need your HELP!!!!!!!!!!!!!!

My photo of my cat Sarcasm at the 
photo contest of the the Jazz Festival of Montreal
has been disqualified!!!
and we were already in 1st place!!!!
(so sad!!!!)
(it had to be outdoors!!!!) :(

But we have a plan B!!!!
My husband also has a photo chosen
as a finalist in the same contest!!!!!
photo with more votes win a camera!!!
I need you to vote HERE!!!!!!!!
(you cannot vote from cell phones or tablets)
Just CLICK on the photo and then click where it says
"VOTER"
(on the right bottom corner of the photo)
THANK YOU!!!!!!!!!!!!!
OH OH OH! HOPE TO WIN!!!!!!

and.. if I win... I will giveaway
my old camera among those of you
who voted for us!!!
so please!!!! leave me a message if you voted!
here or in facebook!!!
Is an old Canon Digital Rebel,
still working is the one I´ve used
to take ALL the photos of my dioramas!
so pretty cool! 

THANK YOU !!!!!!!!!!!!!

.........................

Necesito su AYUDA!!!!!!!!!!!!!
mi photo de mi gato Sarcasmo ha sido descalificada!
(y ya iba en primer lugar!!!! 
que tristeza!!!!!) :(
Pero la buena noticia es que tengo un plan B
una foto que tomó mi esposo también fue
elegida entre los finalistas del concurso
de foto del Festival de Jazz!!!!
para ganar una cámara!!!!

Necesito su voto AQUÍ!!!!!!!!!!!!!!
(no se puede votar de celulares o tabletas)
Sólo dénle click a mi foto y después 
dénle click a donde dice "VOTER"
(abajo a la derecha de la foto)
GRACIAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OH OH OH ESPERO GANAR!!!!!!!!!!!!

Y si gano voy a rifar mi cámara actual
con todos los que me ayuden votando!!!
Es una Canon Digital Rebel viejita pero que funciona
muy bien, de hecho es la que utilizo
para tomar todas las fotos de mis dioaramas,
si votan déjenme un mensaje
aquí o en facebook para que los ponga
en el sorteo!!!!!

GRAAAAAAAAAACIAS!!!!!!!!!!!!!

********


Pin It

No comments: