May 24, 2013

The FORD-midable GIVEAWAY!!!






*******

It´s time!!!!!!! it´s time!!!!
for my MAY giveaway!!!!!
and this time it´s a "FORD-midable giveaway"!!!! 
(applauses!!!)

I´m celebrating I´m one of the 9 artists
taking over the METRO of MONTREAL with
FORD QUEBEC for the Ford Fiesta 2014
#Fiesta24h campaign!!!

In order to participate you have to visit our blog
and choose your favorite artist from the 9,
go to each artists profile and check out the 2 pieces of work
that each made for this project.
(is hard to choose!!!!)

After that you have to:

1. Be a fan of my facebook page
2. Like and comment in the Giveaway photo 
in my facebook page (NOT HERE IN MY BLOG)
letting me know your favorite work of your favorite artist
 among the 9 ARTISTES and why?
FOR EXAMPLE:
One of my favorite pieces is the work of CHOPIN (the blue one)
it is truly original and fun!
Another one of my favorite ones 
is DAMIAN SIQUEIROS photo 
The turquoise one with the man and the butterlfly,
it is a very evocative image!
3. Share this giveaway in your blog, facebook, twitter, 
pinterest or tumblr 
and you´ll get an extra vote! 
(PLEASE let me know you did it and where)

Last day to participate 
will be Wednesday 29th of May at 12pm 
(Montreal time)
and I´ll announce the winner on Thursday afternoon
with the help of Puccini 
(my official giveaway supervisor) ;)

WINNER will take home A FORD-midable
Family Portrait or Couple´s portrait
(Textile collage) customized and personalized!!!!
(value of this piece is: $90 dls)
(and you´ll be able to design it with me!!!)
mounted on Canvas 12 x 10"
(Max. characters for the family portrait is 5)
You can see all my textile collages HERE
(cute alert!!!!)
NOTE: Since I´m going on vacation the first 2 weeks of June
I´ll start this prize the week of June 20th.

GOOD LUCK TO ALL!!!!!!!!!!!!!!

.................

Ya es hora!!!!!! ya es hora!!!!
de mi concurso de MAYO!!!!
y esta vez será un "Regalo FORD-midable"!!!!

Estoy celebrando que soy una de los 9 artistas
que están siendo exhibidos en el metro de Montreal con
la campaña de FORD QUEBEC para el lanzamiento del
Ford Fiesta 2014 #Fiesta24h

Para participar tendrán que visiar nuestro blog
y escojan su artista favorito entre los 9 artistas,
vayan a ver los perfiles de cada artista para ver
las dos obras artísticas que cada artista hizo para este proyecto.
(les advierto que no es fácil, todos son muy lindos!!!)

Inmediatamente después tienes que:

1. Ser fan de mi página de facebook
2. Darle like y comentar en la foto de mi CONCURSO 
(NO AQUÍ EN MI BLOG)
contándome cual es el trabajo favorito de su artista favorito 
de entre los 9 artistas y porque?
POR EJEMPLO:
De mis trabajos favoritos en la campaña es uno de los trabajos
 de CHOPIN (el azul) ya que es muy original y muy divertido!
y otro de mis trabajos favoritos es una de las fotos de 
DAMIAN SIQUEIROS, la color turquesa con el hombre 
y la mariposa, es hermosamente evocativa!!!
3. Tendrán un voto extra si comparten este concurso en su
blog, facebook, twitter, pinterest o tumblr
(POR FAVOR háganmelo saber donde para poder verificarlo)

El último día para participar es el Jueves 29 de Mayo
a la medianoche (tiempo de Montreal)
y anunciaré al ganador la tarde de Jueves!!!

EL GANADOR se va a llevar un FORD-midable
Retrato familiar o Retrato de pareja
(Collage Textil) hecho a mano personalizado!!!!
montado en un canvas de 12 x 10"
(de un valor de $90 dls)
(y el ganador lo podrá diseñar conmigo!!!)
(Max. número de personajes 
en el retrato familiares de 5 personas)
Pueden ver todos mis collages textiles AQUÍ
(son super lindos!!!)
NOTA: debido a que me voy de vacaciones las primeras 
2 semanas de Junio el premio será hecho a partir
del 20 de Junio.

BUENA SUERTE A TODOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


*******

Pin It

1 comment:

from cinthia said...

i recognize my family ... i just wanted to tell how much i love my portrait !! and say hello also !!