May 10, 2013

A girl named Carmina






*******

Her name is "Carmina" and that´s part of the reason
her father found my work!  He was looking 
for a nice gift for his wife for "Mother´s Day"
and... he chose my work!

I made 2 watercolor illustrations of Carmina
"Cara Carmina" style!!!!
Doing some of her favorite things!
(love it)
She is such a cute girl! in all the photos her father sent me
she is either laughing or making this cute happy faces!
Sooooo sooo cute!!!!!
I loved making these gifts!!!!

Today is Mother´s Day in Mexico
and my client sent me a photo of Carmina
very happy looking at her illustrations!!!!!
This is so cute!!!! (THANK YOU!!!) 

Really happy to know my work
makes people happy! 

HAPPY MOTHER´S DAY !!!!!!

....................


Se llama "Carmina" y esa fue la razón
por la que su papá encontró mi trabajo en internet!
Estaba buscando que regalarle a su esposa
para el "Día de las Madres"
y escogió mi trabajo!


Hice 2 ilustraciones en acuarela de Carmina
al estilo "Cara Carmina"!!!!
Haciendo sus cosas favoritas!!!
(que hermosa!!!)
Es una niña tan linda! en todas las fotos que me mandó su papá
sale con una sonrisota o con unos gestos muy felices!
super linda!!!!!!!!!!!!!!
Me encantó hacer estos regalos!!!!


Hoy es el Día de las Madres en Mexico
y mi cliente me mandó una foto de Carmina
muy feliz mirando sus retratos!!!!
Tan hermosa!!!! (MUCHAS GRACIAS!!!)

Muy contenta de saber que mi trabajo
provoca tanta felicidad!

FELIZ DÍA DE LAS MADRES!!!!!!!

*********




Pin It

4 comments:

ZEPETIT said...

Que detalle mas ideal!

Zepequeña/Aitzi.

bluettine said...

So cute, your works !

Ludo braille said...

Magnifique !!!
Que du bonheur !!!
Nadia

Cara Carmina said...

Gracias ZEPETIT!!! :D (un lindísimo regalo verdad?)

bluettine: Oh thanks so much!!! :D

Nadia: merci ma belle! :D