April 16, 2013

HUGE surprise!








********

Questa señorita has been busy bee
working on a HUGE surprise!!!!

My best friends this last days 
and for the following week will be
my pencil, my ruler, my blades and my cutting board!
(amazing how many dreams are hidden in a
white paper sheet!)

Sarcasm wanted to help...
(and I thought we would be happy together working)
but then he changed his mind and decided
just to nap while I work
(his tail has gone into my glue plate already 2 times)

so... if you wonder
"where is Cara Carmina?"
She is working on a HUGE surprise!!!!

(song)

.....................

Questa señorita ha estado muito ocupata
trabajando en una GRAN sorpresa!!!!

Mis mejores amigos estos últimos días
(y en la próxima semana)
son mi lápiz, mi regla, mis exactos y mi tabla para cortar!
(es increíble la cantidad de sueños que duermen
dentro de un hoja de papel en blanco)

Sarcasmo me quería ayudar...
(y yo pensé que estaríamos muy contentos juntos trabajando)
pero después cambió de opinion y decidió
que tan sólo dormirá siestas mientras yo trabajo
(su cola ya se metió en mi plato de pegamento 2 veces)

Así... que si se preguntan
Dónde está Cara Carmina?
Ella está trabajando en una GRAN sorpresa!!!!



********

Pin It

2 comments:

Evdokia Tsiligiridou said...

it seems something good is going on!
and you have a beautiful sun light
coming in your studio too!

Cara Carmina said...

It is a BIG SURPRISE! :D