March 18, 2013

The FLOWERY FRIDA Giveaway!!!!






*******

It`s time!!!! It`s time!!!!!
IT`S TIME FOR THE MARCH GIVEAWAY!!!!

Spring hasn´t arrived to Montreal yet
(and we Montrealers are really desperate!!!)
We need the sun!
We need the green grass!
We are longing for the trees to have leaves again!
and more than that...
I MISS THE FLOWERS!!!!!!!!!!
(so much!!!!)

This is one of many reasons I`ve decided to make 
THE FLOWERY FRIDA GIVEAWAY!!!!

I`m also celebrating I got a lovely new sewing machine
after mine broke last week!
My new machine was a LOVELY GIFT from a dear, dear friend
who had this BRAND NEW machine since a year ago without using it
and as soon as she heard mine broke she gave this to me!
THE MOST GENEROUS GIFT I`VE EVER GOTTEN!
Sooooo! I`m going to be GENEROUS TOO! 
(let`s pay it forward!!!!)
and I`ll give the winner one of my super BEAUTIFUL
Frida´s on a embroidery loop!!!! 
(9 x 5 inches, textile collage)
The winner will be able to choose from 4 colors for her dress:
Yellow, pink, red or turquoise
and she will have paper flowers on her hair
and a basket of WHITE CALLAS between her hands!

Instructions to participate:

1. Like my FACEBOOK PAGE
2. leave a comment below the first photo
in my FACEBOOK PAGE  letting me know
your favorite flower name and color.
(NO COMMENTS HERE ON MY BLOG)
(mine are White Lilies! the big ones which smell beautiful for days!)
3. If you share you`ll get a 2nd vote
(you`ll have to let me know where did you share 
my giveaway to verify it)

Last day to participate will be this Friday at midnight 
(Montreal time)
The draw will be this Saturday afternoon
with the supervision of Puccini the cat!

GOOD LUCK TO ALL!!!!

............................

Ya es hora!!!! Ya es hora!!!!
ES HORA DEL REGALITO DE MARZO!!!!!

La primavera nada más no llega a Montreal
(y nosotros los que vivimos aquí estamos desesperados!!!)
Extrañamos el sol!
Extrañamos el pastito verde!
Estamos que nos morimos de ganas
de ver los árboles vestidos de verde de nuevo!
y más que eso...
YO EXTRAÑO LAS FLORES!!!!!!!!!!!!!!
(tanto!!!!!)

Esta es una de tantas razones por las cuales
he decidido hacer
EL REGALITO DE LA FRIDA FLORIDA!!!!

También estoy celebrando que ya tengo nueva máquina de coser
después de que la mía se descompuso la semana pasada!
Mi nueva máquina es un HERMOSO REGALO de una 
querída, querida amiga.
Ella tenía esta NUEVA máquina de coser sin usarla
en su casa desde hace un año 
y tan pronto como se enteró de que la mía se descompuso
me dió la suya!
EL REGALO MÁS GENEROSO QUE ME HAN DADO!
(así que ahora es mi turno de ser generosa!!!!)
y le voy a regalar al ganador 
una de mis HERMOSAS fridas en un aro de bordar!!!
(9 x 5 pulgadas, collage textil)
El ganador va a poder escoger el color de su vestido
Puede ser: amarillo, rosa, rojo o turquesa,
ella tendrá flores de papel en su cabello
y una canasta con ALCATRACES BLANCOS en sus manos!

Instrucciones para participar:

1. Ser fan de mi PAGINA DE FACEBOOK
2. dejar un comentario en la primera foto
en mi PAGINA DE FACEBOOK contándome
cual es su flor favorita y en que color.
(NO COMENTAR AQUÍ EN MI BLOG)
(mi flor favorita son las Lilis blancas, las grandes
en México les dicen "Casablancas" y huelen 
muuuuy intenso por varios días!)
3. Si comparten mi concurso tendrán un segundo voto
(me tienen que decir dónde lo compartieron para
poder verificarlo)

El último día para participar
será el viernes a la medianoche
(tiempo de Montreal)
y la rifa será en Sábado por la tarde
con la supervisión de Puccini!

BUENA SUERTE!!!!!!!!

*******

Pin It

2 comments:

lenjomineuse said...

Superbe ♥! Très joli ces poupées en volume ...

Cara Carmina said...

Merci!!!! :D