February 13, 2013

We are back!







******

Señorita Cara Carmina and the cats
took a looooong vacation...
(they were tired...)

but THEY ARE BACK!!!!! 
(applauses!!!)

Winters in Montreal are very dark
the light goes away to the Southern Hemisphere...
Everything is dark...
I take my photos with natural light...
so for me this is really a big problem,
but...
as soon as February arrives...
the light is back!!!!
Is just such a small change... the shadows become smaller
I notice it immediately
my heart starts beating up fast
and my photos look lovely again!

So.. I´m ready to start making my lovely dioramas again!!!
and this year... I have HUGE surprises with this work!
HUGE, HUGE, HUGE!!!!!!!!!
Welcome back Señorita Cara Carmina
I was missing you lots! 
(and the cats too!)

(song)
...............................

La Señorita Cara Carmina y los gatos
se tomaron una laaaaarga vacación...
(estaban cansados...)

pero... YA ESTAN DE VUELTA!!!!!
(aplauses!!!)


Los inviernos en Montreal son muy obscuros,
la luz se va hacia el Hemisferio Sur...
Todo se vuelve gris...
Yo tomo mis fotos con luz natural...
así que para mi esto es un gran problema,
pero...
en cuantito llega febrero...
La luz vuelve!!!!
Es un cambio imperceptible, chiquitito...
las sombras se vuelven más cortas.
Yo lo noto de inmediato
mi corazón empieza a despertarse
y mis fotos se ven lindas de nuevo!

So... welcome back Señorita Cara Carmina
I was missing you lots! 
(and the cats too!)
Y por eso... ya estoy lista para volver a hacer
mis lindos dioramas de nuevo!!!
y este año... tengo ENORMES sorpresa con este trabajo!
ENORMES, ENORMISISISIMAS!!!!!!!!

Bienvenida de vuelta Señorita Cara Carmina
(ya te extrañaba mucho!)
y a los gatos también!


******

Pin It

No comments: