February 26, 2013

Special Edition Postcards







******
GREAT NEWS!!!!!! 

Now my photos as Frida and a Dream Whisperer 
by my dear friend and SUPER TALENTED PHOTOGRAPHER
are now available in a SPECIAL EDITION of 25 sets of 4 postcards 
(9x6 inches, printed on beautiful couché laminated paper) 

To see more photos of the postcards
and the original photos
go to my Flickr.

These postcards are already available in my ETSY store!!! 
(LOVE THEM!!!!)
(feel so proud to have inspired such beautiful work!)

.....................

HERMOSAS NOTICIAS!!!!!!!

Mis fotos cómo Frida y el Susurrador de Sueños
por mi amigo y TALENTOSO FOTOGRÁFO
están disponibles en una EDICIÓN ESPECIAL
de 25 sets con 4 postales
(9 x 6 pulgadas, impresas en papel Couché laminado)

Para ver más fotos de las postales
y las fotos originales
vayan a mi Flickr.

Ya están disponibles en mi tienda Etsy!!!!!

(ME ENCANTAN!!!!!)
(que orgullo haber inspirado un trabajo tan hermoso!)

********


Pin It

2 comments:

Ludo braille said...

Elles sont magnifiques !!!

Cara Carmina said...

Merci!!!! :D :D :D