February 10, 2013

New Prints in the store!!!









*******

These lovely boys and girls
(and other lovely ones!)
are now available as prints (letter size)
in my ETSY store!!!!

(aren´t they cute???)

These illustrations are the ones I made
for the poster of Souk@SAT last year!!!
(remember?)
if you didn´t see the poster
you can go see it HERE
(is one of my favorite works!!!!)

These prints look ADORABLE in white frames
and they are perfect for a baby´s room! :D
oh oh oh and forgot to mention these illustrations
are inside my Calendar 2013!!!!
(which btw is on sale!!!! and there are very few left!)

Go to my store and let me know
which one is your favorite one
(there are 7 different ones)
(My fav. is the little Frida and the girl in the swing!!!
but I also love the 2 boys!!!)
(hard to choose!!!)

Hope you are having a LOVELY WEEKEND!!!! 

(song)

..........................

Estos adorables niños y niñas
(y otros más!)
están ya disponibles como impresiones (tamaño carta)
en mi tienda ETSY!!!!!

(no son lindos???)

Estas ilustraciones son las que hice el año pasado
especialmente para el poster de Souk@SAT
(recuerdan?)
si no vieron el poster
lo pueden ir a ver AQUÍ
(Es uno de mis trabajos favoritos!!!!)

Estas impresiones se ven HERMOSAS en marcos blancos
y son perfectas para el cuarto de un bebe!!! :D
oh, oh, oh... y casi me olvido de contarles
que algunas de estas ilustraciones
están dentro de mi Calendario 2013!!!!
(que por cierto esta en descuento!!! porque quedan ya pocos!)

Vayan a mi tienda a verlos todos
y cuentenme cuál es su favorito!
(hay 7 diferentes)
pero también me gustan los niños!!!)
(muy difícil de elegir una sola!)

Espero que estén pasando UN HERMOSO fin de semana!



*******
Pin It

No comments: