January 08, 2013

Vacation mode is over








*******

(Sigh)...  Vacation is over...
oh oh oh .... I´ll certainly won´t miss being sick
(I was sick for almost 2 weeks!!!!)
but I will miss all the lazy days just laying around
reading, watching tv, cuddling all toghether 
looking at the snow fall from the window
and the peace of doing nothing....

Hope you had a very nice Holiday time!!!
These are some of my fav. moments of those days...

Señorita is back to work this week!
trying to get in the working mode again...
(not easy let me tell you!) 
My Etsy Store is already open again with all
my custom order works 
and with lots of cute things for Valentine´s day!
(go see!!!!)
and also I´m back to French course
(is my last course!!!)
I´m happy and inspired, have lots of new ideas
and some lovely projects are appearing here and there!
(lots of surprises this year)

So...  Let´s get to work!
chop, chop, chop!!!!!!!!!!!
Have a very lovely 2013!!!!!!!!!!!

(song)

........................


(Suspiro)...  Se acabó la vacación...
ay, ay, ay...  Ciertamente no voy a extrañar estar enferma
(estuve con una gripa del cocol por casi dos semanas!!!!)
pero si voy a extrañar esos días lánguidos de no hacer nada,
de leer y ver televisión por hora todos acurrucados juntos,
mirar la nieve caer por la ventana
y la paz de no hacer nada...

Espero que ustedes también hayan tenido una hermosa vacación!
Estos son algunos de mis momentos favoritos de la mía!

Esta señorita está de vuelta a trabajar esta semana,
y estoy tratando de regresar al ritmo de las cosas,
no ha sido fácil (especialmente despertarme temprano!) ouf!
Mi tienda de Etsy está de nuevo lista
con todos mis trabajos a pedido disponibles otra vez
y muy listísima para el Día de San Valentín!
(vayan a ver!!!)
También empiezo mi último curso de Francés!!!!
así que hay mucho que hacer por acá!
Estoy contenta e inspirada!
con un montón de ideas nuevas,
y con algunos proyectos muy lindos en puerta! 
(lindas sorpresas para este año!)

Así que bueno... vamos a ponernos a trabajar pues!
chop, chop, chop!!!!
Que tengan un hermoso 2013!!!!!!!!!!!



*******

Pin It

2 comments:

Vivika Vain said...

Happy new year! So awesome to open your door and see all this snow!

Kaylovesvintage said...

nice books, the first one looks so good