January 08, 2013

it´s time for a LOVELY GIVEAWAY!!!






*******

I think it is time!!!!
it´s time for the first LOVELY GIVEAWAY of this year!!!!!
(APPLAUSES!!!!!)

And it´s just because there are many reasons to celebrate!
first of all we have to celebrate 2013 is here!!!!
then I´m very happy to announce my facebook page
 has reached over 1,700 fans!!!
(Thank you all for supporting my work! for your lovely comments 
and for your L O V E!!!!!!) 
And.... well... I think it´s always nice to give back... 
and I received so many nice things this past month from all of you
that I just want to say THANK YOU!!!!! 

The winner of my giveaway will get these lovely things!!!
One of my SUPER CUTE Calendars with my illustrations! :D
One of the inside illustrations printed on super nice photo paper
signed in the back and will dedicate it too!
It comes with a 8 x 10 " white mat included ready to be framed!
and.... one of my SUPER BEATIFUL brooches! 
with one of my illustrations!!!!  
(love this one so much I kept one for myself!)

To participate YOU HAVE TO:

1. like my facebook page
2. leave a comment - ONE COMMENT PER PERSON PLEASE -
(in my FACEBOOK PAGE, not here)
below the photo that says 
"it´s time for a LOVELY GIVEAWAY" 
(same as the first photo in this post)
letting me know which is your favorite LOVE story and why!
(for example I love the story of the Portuguese writer
Jose Saramago and Pilar - his second wife - 
I love they met when he was 65 and even though she was
more than 25 years younger than him they lived such
an intense love story together, she became his inspiration
and eventually also she became the official Spanish translator
of all his books... they are one of my fav. love stories!
You can see a beautiful documentary 
about his last years together (he died 2 years ago)
called "Jose and Pilar" it´s a wonderful couple!
3. You can have a 2nd vote if you share my giveaway
anywhere you like, just let me know in a 2nd comment
that where you shared it to verify and count you a 2nd chance.

Last day to participate will be Saturday at midnight
and I´ll announce the winner on Sunday 
(with the kind help of Puccini!!!! my official
giveaways supervisor cat!) 

GOOD LUCK TO ALL!!!!!!!!!!!! :D

........................


Creo que ya es hora!!!!
es hora de mi primer REGALITO del año!!!!!
(APLAUSOS!!!!)

Y hay muchas razones para celebrar!
primero que nada tenemos que celebrar que el 2013 ya empezó!
Segundamente estoy muy contenta porque mi página de facebook
llegó a 1,700 fans la semana pasada!!!
(Gracias a todos por su apoyo!!! por sus lindos comentarios
y por todo el A M O R!!!!!!!)
Y ... bueno... Creo que siempre es lindo dar el amor de regreso...
y he recibido tantas cosas lindas de todos mis fans y amigos
en el último mes que es mi manera de decirles GRACIAS!!!!


El ganador de este concurso se va a llevarestas cosas tan bonitísimas!!!
Uno de mis SUPER LINDOS calendarios con mis ilustraciones! :D
Una de las ilustraciones del calendario impresa en un muy lindo papel fotográfico,
firmada en la parte de atrás y le pondré también una dedicatoria!
Viene incluido el marco interior de 8 x 10" listo para enmarcar!
y.... uno de mis HERMOSISIMOS broches!
con una de mis ilustraciones!!!!
(este me gusta tanto que me quedé con uno igualito para mi!)

Para participar TIENE QUE:

1. Darle LIKE a mi página de facebook
2. Dejar UN comentario (POR FAVOR SÓLO UN COMENTARIO POR PERSONA) 
en mi PAGINA DE FACEBOOK, (NO comentarios en el blog)
en la foto que dice "it´s time for a LOVELY GIVEAWAY"
(igualita a la primera de este post)
contándome cual es su historia de amor favorita y porqué!
(por ejemplo una de mis favoritas historias de amor es la
del escritor Portugués José Saramago y su segunda esposa Pilar.
Ellos se concieron cuando él tenía 65 años y a pesar de que ella
tenía más de 25 años menos que él, vivieron juntos
una intensa y hermosa historia de amor; ella fue su inspiración
y eventualmente también se convirtió en la traductora
al castellano de sus libros...  Ellos son una de mis historias
de amor favoritas!
Pueden ver el documental "Jose y Pilar" acerca de los últimos
años de su vida juntos (él murió hace 2 años)
que pareja maravillosa!
3. Si comparten mi concurso pueden tener una segunda
oportunida de ganar.  Por favor háganme saber dónde
para poder verificarlo y contarles su segundo voto! 

El último día para participar será el Sábado a la medianoche
y anunciaré al ganador el Domingo.
(La rifa será realizada con la ayuda de Puccini!!!!
mi supervisor oficial de los concursos!)

BUENA SUERTE A TODOS!!!!




*******
Pin It

4 comments:

Moni said...

Me encantan los sorteos!!!!
Y tus dibujos y trabajos!!!
Allí voy...
Besos

Cara Carmina said...

Gracias Mónica!!!!!!!!! :D
un abrazooo y suerte!!!!!!!!!!

Amber Waters said...

Hi! Im so excited about this contest! I LOVE your work.
I am entering here because i don't have a Facebook. I mentioned this to you on Instagram. Thanks- Amber

Kaylovesvintage said...

wonderful
love your work and blog