November 02, 2012

Cara Carmina in the altar of the Mexican Consulate!!!


(French version)



(Sapanish version)




******
I have the pleasure to announce my Catrina dolls
will be part of the "Day of the Dead" Altar
at the Exhibition Gallery "Espacio México"

(applauses!!!)

Today is the vernissage to show the Altar!
and you are all welcome to come! (5.30-7.30pm)

The "Day of the Dead" Altar will be celebrating
the 100th years anniversary of "La Catrina",
and will accompany the current exhibition "Engravins"
with original works of the Master Jose Guadalupe Posada
(creator of "La Catrina")

I`m so honored to know my Catrinas will be surrounded 
by such important and iconic works! :D 

(very happy!)

A big thank you to all in "Espacio México"
for choosing my work for such an important occasion.

..............................

Estoy muy contenta de anunciarles que mis Catrinas
serán parte del altar del "Día de Muertos"
en el expacio de exhibiciones "Espacio México"

(aplausos!!!)

Hoy es la apertura del altar 
y están todos invitados! (5.30-7.30pm)

El altar del "Día de Muertos" este año
celebra el 100 aniversario de "La Catrina"
y acompaña la exhibición "Gravados"
con trabajos originales del Maestro Jose Guadalue Posada.

Me siento muy honrada de que mis Catrinas estarán rodeadas
de un trabajo tan icónico e importante! :D

(muy contenta!)

Gracias a todos en el "Espacio México" 
por elegir mi trabajo para tan especial ocasión.

******

Pin It

No comments: