November 08, 2012

CARA CARMINA Calendar 2013









******
The Calendar 2013 is ready!!!!!!!
(APPLAUSES!!!!)

Next year´s calendar is totally new!!!
This new work is a collaboration work
with my illustrations (mixed media -paper collage & ink-)
and the Design of the fantastic Jacinthe Pilote.

I worked with Jacinthe to create the poster for Souk@SAT
and we fell in love with each other! 
I love her style, her simplicity and attention for details!
She loves my work, my world and my characters!
This is just the beginning of a series of cute lovely things
we want to create together! and I couldn´t be happier!
The final works are soooooooo beautiful!!!!
I LOVE IT!!!

The Calendar measures 8x75" (closed)
it`s available in English and French
it has 32 pages
including note pages at the end.
It`s printed in 100% Canadian Recycled Paper
and it`s ready to hang on the wall.

To see the complete calendar go to my WEBSITE
and you can buy it on my STORES (ETSY & BIG CARTEL)
both have shipping world wide, so no matter where you are
you can have a 2013 CARA CARMINA style!!!! 

(song)
............................

El Calendario 2013 ya está listo!!!
(APLAUSOS!!!!)

El calendario para el próximo año es totalmente nuevo!!!
Este nuevo trabajo es una colaboración artistica
con mis ilutraciones (Técnica Mixta  -collage de papel y tinta-)
y el hermoso diseño de la Diseñadora Gráfica Jacinthe Pilote.

Conocí a Jacinthe recientemente ya que trabajamos juntas
para la creación del poster de Souk@SAT
y fue amor a primera vista!!!
Ella se enamoró de mi trabajo, de mi mundo y mis personajes
y yo de su estilo, su simplicidad y cuidado por el detalle
Este es sólo el principio de una serie de creaciones hermosas
que queremos hacer juntas!!! (Estoy tan emocionada!!!)
Los resultados están siendo muuuuuuuy lindos! 
ME ENCANTAN!!!

El Calendario mide 8 x 5.75" (cerrado)
está disponible en Ingles y Francés.

Tiene 32 páginas que incluyen varias páginas de notas al final
Está impreso en 100% Papel reciclado Canadiense

Tiene un hoyito para colgarse en la pared
(es hermoso!!!!!)

Para ver el calendario completo vayan a mi SITIO 
Y está disponible a la venta ya en mis tiendas ETSY y BIG CARTEL
en ambas hago envíos a todo el mundo!
así que no importa dónde estén
ya pueden tener un año 2013 al estilo CARA CARMINA!!!!


******

Pin It

2 comments:

Ludo braille said...

Le résultat de votre collaboration est MAGNIFIQUE !!!
Bravo
Nadia

Cara Carmina said...

Thanks so much Nadia!!! :D <3<3<3