October 18, 2012

Treasures from Maria-Elina (super happy!!!!!)





******
OH OH OH !!!!!!!!!!!!!!!!
LOOK!!!!! look the treasures I got in the mail today!!!!

This lovely (oh oh oh so lovely) treasures
are such a sweet gift "pour lucky moi"!!!!!
from the sweet and sooooo amazingly nice
(and one of my favorite illustrators)
♥♥♥ MARIA ELINA ♥♥♥

I love her work so much that 
(she doesn´t know this)
I have one of her illustrations 
on my phone as the screen saver!!!!
(I see it every day and every day it inspires me!)

THANK YOU SOOOOOO MUCH MY DEAR!!!!
I`M JUMPING AND DANCING AND SO SO HAPPY!!!

Since the first time I saw your book I wanted it so badly!
it`s hard to get books from South America 
(she is from Argentina)
and I couldn´t find it on my last trip to Mexico 
(I did look for it Maria!)
and oh oh oh she just sent it to me!!!!!!!!!!!
(SOOOOO NICE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
of course is dedicated (lucky me!!! lucky me!!!!)
AND...... she sent me her cute postcard and a lovely message
and.... (no! is not finished yet!!!!!!!!) a pair of her oh so sweet
heir bobby pins with her illustrations on them!!!!
(for my messy hair!!!!!!!!!!) :P

Oh oh oh !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
It touches my heart sooooo much your gift my dear!
THANK YOU, THANK YOU, THANK YOU!!!!!!
millions of hugs
millions of flowers and kisses
millions of stars and birds
millions of lovely wishes for you!!!!!!!

(you just made this señorita OH SO HAPPY!!!!!) 
(cats are dancing as well!!!!!!)

We are all making a Thank you Dance for you!!!!!

(APPLAUSES!!!!!! AND HAPPY DANCE!!!!!)

Her work is so sweet! and beautiful! 
you can see it on her blog and on her Etsy Store!!!!
(thank you so much!!!!!!!!!) :D

(song) (for you dear Maria!!!)

................................

OH OH OH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MIREN!!!!!! miren los tesoros que llegaron por correo 
a mi casa hoy!!!!

Estos hermosos (oh oh oh tan hermosos) tesoros
son un hermoso regalo "pour moi" !!!!!!
de una dulce y linda personita
(y una de mis ilustradoras favoritisisisimas!!!!)
♥♥♥ MARIA ELINA ♥♥♥

Su trabajo me gusta tanto, tanto que...
(ella no sabe esto)
Tengo mi ilustracion favorita
como protector de pantalla en mi teléfono!!!!
Lo veo todos los días y todos los días me inspira!

GRACIAS, MUUUUUUCHAS GRACIAS QUERIDA!!!!!
ESTOY BRINCANDO Y BAILANDO DE LA FELICIDAD!!!

Desde la primera vez que ví su libro lo quise tanto!!!!
y es muy difícil conseguir libros de Sudámerica por acá 
(ella es Argentina)
tampoco lo pude encontrar en mi último viaje a México
(y mira que lo busqué Maria!)
y oh oh oh  ella me lo regaló!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
(TAN LINDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
con todo y dedicatoria (que afortunada señorita!!!!)
Y.... me envío una linda postal con un lindo mensaje
y... (noooo no ha terminado!!!!!!!!)
un lindo par de broches para el cabello con sus 
dulces ilustraciones!!!!!!
(para mis pajaros en la cabeza!!!!) :P

OH OH OH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Me has conmovido mucho mucho con tu regalo querida!
GRACIAS, GRACIAS, GRACIAS!!!!!!!!!!
millones de abrazos
millones de flores y besos
millones de estrellas y pájaros
millones de lindos deseos para ti!!!!!!!!!!!

(acabas de hacer a esta señorita MUY FELIZ, MUCHO MUY!!!!)
(los gatinhos estan bailando también!!!!!)

Todos te hacemos el baile de agradecimiento!!!!!!!!!!!!!!

(APLAUSOS!!!!!! Y BAILE FELIZ!!!!!)

Su trabajo es tan dulce y hermoso!
lo pueden ver en su blog y en su Tienda!!!!
(Gracias de corazón!!!!!) :D

(canción) (para ti Maria querida!!!)

******

Pin It

No comments: