October 05, 2012

The Lovely Facebok Page Giveaway!!!!!!






******

IT´S GIVEAWAY TIME!!!!!!!

This giveaway is to celebrate my over 1,000 followers
in my facebook page!!!!!!!!!!!!


The winner will win a totally custom made
Couple portrait textile collage !!!!!
This lovely collage measures 5x7 inches,
and the winner can choose the following:

-boy/gir, boy/boy, girl/girl
-the colors and the kind of outfits for the couple
-the hairstyles and details *like glasses* to resemble the couple
-a short phrase on top *like "I love you".

This is such a nice little piece of art!!!
looks amazing inside a frame and makes a perfect gift!!!!
You can see all my textile collages HERE
and also see the listing of it in my store.

to participate you just have to go to my facebook page
and like the page (of course),
and leave a comment on the first photo on my wall
*the one that says "IT'S TIME FOR A LOVELY GIVEAWAY!!!!"*
So easy!!!!!
(Please just one comment per person.)

Last day to enter the give away will be Sunday 
on Monday morning I`ll announce the winner!!!!
(and as always, Puccini (my cat) will supervise the draw!)

IT IS MY WAY TO SAY THANK YOU
TO ALL OF YOU FOR FOLLOWING MY WORK
AND FOR BEING SOOOO NICE WITH ME ALWAYS!

Applauses for you!!!!!
and good luck!!!!!!!!!!!

PS. OH OH OH 1,200 LIKES!!!!! already!!!!
:D  tell you what... 
if by Sunday we reach 1,500 fans 
I`ll giveaway 2 Textile collages!!!!!!! :D
*so share it around!!!!

..................................

ES TIEMPO DE UN REGALITO!!!!!!!!!!!!!

Este regalito es para celebrar que en mi página de facebook
ya hay más de 1,000 fans!!!!!!!!!!!
(APLAUSOS!!!!!!)

El ganador se llevará uno de mis lindos
Retratos de pareja en collage textil !!!!!
Este lindo collage mide 5x7 pulgadas,
y el ganador podrá elegir los siguientes detalles:

- niño-niña, niño-niño, niña-niña
-los colores y tipos de vestuario de la pareja
-los tipos de peinado y detalles como lentes, etc..
-una frase corta como, "te amo"

Es una linda pieza de arte
que se ve hermosa enmarcada y es un regalo
muy lindo y original!!!
Pueden ver todos mis collages textiles AQUÍ
y también verlo en mi tienda.

Para participar tan sólo tienen que ir a mi página de facebook
(por supuesto tienen que ser fans y darle "like") y...
tan sólo tienen que dejar un comentario en la primera foto de mi muro
(que es la misma foto que está en este post) :D
Muuuuuy sencillo! 
(Un comentario por persona solamente por favor)

El último día para participar será este domingo en la noche
ya que daré los resultados el lunes por la mañana
(Por supuesto Puccini (mi gato) supervisará la rifa como siempre)

ESTA ES MI MANERA DE DARLES LAS GRACIAS 
A TODOS USTEDES POR SEGUIRME
Y SIEMPRE SER TAN LINDOS CONMIGO!!!

Aplausos para todos ustedes!!!!
Buena suerte!!!!!!


PD. Ay, ay, ay!!! ya llegó a 1,200 fans!!!!
:D ok, entonces hacemos lo siguiente...
Si para el domingo llega a 1,500 fans
regalaré 2 Collages en lugar de uno!!!!! :D
(así que pasen la voz!!!!)

******

Pin It

2 comments:

Petit Pos Rose said...

I love your work!!!
I love give-away!

Cara Carmina said...

Thank you my dear!!!!!!!!!! :D :D :D
good luck! and thanks for always being so nice to me! :D