October 31, 2012

Halloween Cara Carmina style!



******

What better to celebrate Halloween
and the 100th years anniversary of "La Catrina"
than dressing like my dolls!?

These AWESOME photos are the work
of my dear friend (and fantastic photographer)

He got inspired by my work 
and wanted to recreate my dolls
dressing me as them! I must confess that
I LOVED THE IDEA!! :D

He created such wonderful wig 
for my Frida photo! just like my Frida dolls' hair!!!
and the Catrina make up is just like my dolls too!
I LOVE THEM!
*cannot stop looking at them!!!

Visit Johan's facebook page and his website
to see more of his works! 

APPLAUSES!!!!!

(and happy Halloween) :D

(song)

.......................

Que mejor manera de celebrar Halloween
y el aniversario de 100 años de "La Catrina"
que vistiéndome cómo mis muñecas?

Estas fotos than INCREIBLES son el trabajo
de mi querido amigo (y talentoso fotógrafo)

El se inspiró con mi trabajo
y quizo recrearlo vistiéndome cómo ellas!
debo confesar que...
ME ENCANTÓ LA IDEA!!! :D

Él creo la fabulosa peluca 
tal cómo el cabello de mis muñecas de Frida!!!
y la caraterización de la Catrina cómo mis muñecas también!
ME ENCANTAN!
(no puedo dejar de verlas!)

Visiten el el sitio y la página de facebook de Johan para
que vean más de su trabajo!


(y feliz Halloween) :D


******

Pin It

2 comments:

Ludo braille said...

Magnifique photographie !!!

Cara Carmina said...

THANK YOU!!!!!!!!!!!!!! merci! :D