August 23, 2012

1,000



******
Señorita Cara Carmina is oh oh oh so happy
to have reached the 1,000 fans in her facebook page!!!
oh oh oh this is so cool! THANK YOU SO MUCH, 
thank you so much for all the nice comments, 
the smiles, the hearts, the likes, the love!!!!!!!!
Thank you so mucho to all of you who have bought 
one of my works!
To all of you who has given one of my pieces
as a gift to a loved one!!!

This is my dream, since ever I can remember 
I wanted to be an artist 
and it has been quite a beautiful journey 
to find myself being one... (being an artist)
(I have to confess I`m still very shy to say
that I`m an artist...)
working doing what I love
 most... 

creating cute beautiful stories and characters...
The fact that you all like my work... 
IT`S AMAZING!!!! THANK YOU ALL!!!!! :D
(I feel very fortunate)
(I want to celebrate with something special!!!! 
I`ll think about something and let you know soon!!!! 
it has to be VERY SPECIAL!) 


Thank you to all of you!!!!!!!!!!!!!! ♥♥♥♥♥♥


(Norma)
cara carmina

ps. The cats are jumping on my keyboard
 because they all want to say 
thank you for liking them too! :D

...............................

La Señorita Cara Carmina y los gatos están uy re contentos

de haber llegado a los 1,000 fans en su página de facebook!!!

ay ay ay que emoción!!!!! MUCHAS GRACIAS!!!
Gracias por todos los lindos comentarios
las sonrisas, los corazones, los "me gusta", el cariño!!!!!!!
Gracias a toda la gente que ha comprado mi trabajo!
a todos aquellos que han hecho un regalo especial
con alguna de mis piezas!!!!

Este es mi sueño desde que tengo memoria.
Siempre quize ser artista!
y ha sido una gran aventura
el encontrarme ahora siendo una... (artista)
(he de admitir que todavía me cuesta
decirlo... decir que soy una artista)
trabajar haciendo lo que más amo...
creando lindas historias y personajes...
El hecho de que a ustedes les guste mi trabajo...
ES MARAVILLOSO!!!! GRACIAS A TODOS!!!! :D
(me siento muy afortunada)


Gracias a todos ustedes!!!!!!!!!!!!!! ♥♥♥♥♥♥

(Norma)

cara carmina

Pd. los gatos andan brinque y brinque en mi teclado
porque quieren que les diga que ellos también quieren
darles las gracias por gustarles tanto! :D

******

Pin It

1 comment:

Ludo braille said...

Tout cela est merité !!!
Nadia