July 11, 2012

MEXICO








******

Questa Señorita is now 100% on vacation mode!
and I`m so happy becase I`m going to Mexico!!!!

I miss my country so much!
I miss my friends!
I miss the food!!!!
I miss my city!!!!

I haven´t been there in almost 2 years now
so I just cannot wait to be out of the plane!!!
I need my dosis of Mexico looooove!!!

Will be back soon!
HASTA LA VISTA!!!!!!

(applauses!!!!!)

...........................

Questa señorita está oficialmente de vacaciones!!!
y muy contenta porque me voy a México!!!!!

Extraño mi país!
extraño a mis amigos!
extraño la comida!!!!
extraño mi ciudad!!!!

No he ido en casi ya dos años
así que no veo la hora para bajarme del avión!!!
Necesito mi dosis de amour a la Mexicana!

Regreso pronto!
HASTA LA VISTA!!!!!!!

(aplausos!!!!)

******
Pin It

2 comments:

Sonia Otero said...

Disfrútalo!!!!!

Cara Carmina said...

Graaaaaaaaaaaaaacias! :D