July 06, 2012

Feliz Cumpleaños Frida



  





******

-Happy birthday Frida!
-Thank you very much my dear!
-You know, I admire you very much...
I`m so happy to meet you...
-Oh you are so nice, I love your work!
-You do?... Oh I`m so flattered!
-Yes I do, specially your Frida dolls
they are so colorful and lovely...
I would add more flowers though... (just and idea)
-More flowers? no problem! I will add them!
-Thank you dear! let`s have some tequilas 
to celebrate!
-is Diego coming Frida?
-Yes, for sure! Leonora and Remedios will be there too!
-Fantastic!!!  I would love to meet them all!
-Perfect, come let`s all enjoy and be happy!!!

(Can you imagine...?)

I wish I met her in person...
such a wonderful woman!
such a passionate artist!

If you don`t know her life,
her story... her journey...
here is a biography of her
you can watch so you get to 
see why I admire her so much!

Viva la Frida!!!


(song)

..................

-Feliz cumpleaños Frida!
-Muchas Gracias Querida!
-Sabes? yo te admiro mucho...
Estoy muy feliz de conocerte...
-Oh pero que amable, a mi me gusta 
mucho tu trabajo!
-De verdad? ay pero que honor!
-Sí! me encanta! Sobre todo mis muñecas,
tus Fridas, tan colorids y hermosas!
aunque yo les pondría más flores... 
-Más flores, que buena idea! lo voy a hacer!
-Gracias querida! vamos a tomarnos unos tequilas
para celebrar!
-y va a venir Diego, Frida?
-Pero claro! Remedios y Leonora también 
vienen!
-Que fantástico! quiero conocerlos a todos!
-Muy bien, pues vamos a celebrar y a ser felices!!!

(Se imaginan?)

Me hubiera encantado conocerla en persona
una mujer tan maravillosa!
una artista tan apasionada!

Si no conocen su vida, su historia
aquí les dejo esta biografía
para que la vean y justo hoy
en su cumplaños
celebren junto conmigo
y entiendan mi admiración por ella!

Viva la Frida!!!


(canción)

******


Pin It

2 comments:

Rachel said...

HAPPY BIRTHDAY FRIDA!!! Your dolls are the most beautiful homage to an incredible life and woman. i LOVE the new flowers on the fridas, they are so perfect!
xoxoxo

Rachel

Cara Carmina said...

Thank you Rachel!!!!!!!!!! :D :D :D oh oh oh I love them too!!!!! :D Big hug girl!!! :D