June 18, 2012

Puccini in instagram










******

I´ve been addicted to my instagram!
loooove to take photos, I`ve always had
and having a social network based on sharing photos
is just so smart!!!
So many people taking amazing images! 
very inspiring!

I take photos of my every day,
of my inspiration,
of my works in process,
and of course... of my cats!!!

Puccini has this special series
when we go to bed together!
he is soooo cute and funny!

and you have instagram?
You can see all my photos here
and follow me as "caracarmina"

Have a lovely week!!!

(song)

.......................

Me he vuelto adicta a instagram!
amo tomar fotos, siempre me ha gustado
y tener una red social
basada en compartir fotots
me parece una grandiosa idea!!!
Tanta gente tomando imágenes maravillosas
que inspirador!

Tomo fotos de mi día a día,
de mi inspiración,
de mi proceso de trabajo
y por supuesto... de mis gatos!!!

Puccini tiene una serie especial
de cuando nos vamos a dormir juntos!
es tan lindo y chistoso!

Y ustedes... tienen instagram?
Pueden ver todas mis fotos aquí
y si quieren seguirme soy "caracrmina"

Que tengan linda semana!!!


******


Pin It

No comments: