June 05, 2012

My Fridas will meet Frida in Quebec this summer!!!!









******

The day I received the e-mail from 
the Boutique of the Museum of Fine Arts of Quebec 
asking me if I would be interested in making
my Frida dolls to be at the boutique at the same time
of the AMAZING exhibition
where they would have 7 paintings of Frida Kahlo
I almost cried...

I´m so happy to share with you all
My Frida dolls and my Frida keychains
are already for sale at the Boutique of the
celebrating the 7 Frida Kahlo paintings
that will be there for this amazing exhibition,
along with works of some of my favorite Surrealist Artists
like Remedios Varo (my Dream Whisperers are inspired
on some of her magical characters), 
among other amazing women who
went into their dreams and subconscious
to create extraordinary visual images.

So my Fridas will be with Frida this summer
and I´m just so happy I cannot stop smiling!
APPLAUSES!!!!!!! AND MORE APPLAUSES!!!!!

I will go soon to Quebec to see my lovely señoritas
and talk to Frida in person! 
want to ask her what does she think
of my lovely dolls... 
(I think Frida would have liked them...
don´t you?)

MORE APPLAUSES!!!!!!!!!!!!!

Thank you so much to the people of 
for this awesome opportunity!!!

(This is the big surprise I`ve been talking about 
for the last month and a half.
I`ve received all your support, all your nice comments,
all your love through 
my blog, fb, twitter, instagram and my site
and for that... I THANK YOU ALL!!!!, Thank you so much!!!)

............................



El día que recibí un correo de
preguntándome si estaría interestada en hacerles
("EN EL PAÍS DE LAS MARAVILLAS
Las Aventuras Surrealistas de Mujeres Artistas
en México y los Estados Unidos")
dónde tendrían 7 pinturas de Frida Kahlo
casi me pongo a llorar...


Estoy tan contenta de compartirles a todos
que mis muñecas de Frida y mis llaveros de Frida
están ahora mismo a la venta en la tienda del
en celebración de las 7 pinturas de Frida Kahlo
que estarán en esta incríble exhibición,
junto con otros extraordinarios trabajos de varias 
de mis pintoras y Artistas Surrealistas favoritas
(Mis Susurradores de Sueños están inspirados
en algunos de sus mágicos personajes),
entre otras grandes mujeres quiénes
se fueron a viajar a su subconsciente
y a sus sueños para crear increíbles imágenes.


Así que mis Fridas van a estar junto a Frida este verano
y yo estoy tan feliz que no puedo parar de sonreir!
APLAUSOS!!!!!!!!! Y MÁS APLAUSOS!!!!!!!!!


(Esta es la gran sorpresa que les tenía guardada,
llevo trabajando muy fuerte el último mes y medio
y he recibido todo su apoyo, sus hermosos comentarios
su aliento y su cariño en mi blog, 
en mi fb, twitter, instagramy en mi sitio
y por eso QUIERO DARLES LAS GRACIAS!!!
GRACIAS A TODOS DE CORAZÓN!!!)

******

Pin It

9 comments:

... said...

es un trabajo precioso!

Felicidades... con un abrazo de ronda de colibríes...

Claudia

Sr. Cara De gato said...

Vamos a celebrar se a dicho!tengo
una gran gran sonrrisa llena de muchas cosas bonitas, estoy super contento y emocionado tambien, can't wait to go... SFT :)

Annick Gaudreault said...

So great!! I'm more than happy for you. Your work inspire me. Congrats!

catalina silva said...

Que increíble!!!!! Me alegro tanto por ti!!
Te lo mereces de todas maneras...
Un beso desde el otoño
Cata

Cara Carmina said...

Claudia: Muuuuuchas Gracias!!!!! :D

Sr. Cara de Gato: ñ_ñ gracias corazón!!!!!!!!!!!!! st

Annick: merci beaucoup ma cherie!!!! xoxo

Cata: oyeee hija! dile a tu Friducha que se ha vuelto famosa!!!! :D :D :D abrazo desde una primavera un tanto cuanto apachurrada... ;P

Eugenia Kos said...

Congratulations from Brasil, your Fridas are amazing and they'll be proud to be there representing your talent! Aplausessss, Eugenia

Cara Carmina said...

Obrigada Eugenia!!!! :D gracias!!!

themagiconions said...

Bravo :-) Yay!!!
What an honor - you are an artist.
Blessings and magic,
Donni

Cara Carmina said...

Oh oh oh yes! I`m very flattered and happy!!!! thank you so much Donni! :D (nice to see you in my blog!) :D