May 19, 2012

Cara Carmina at the boutique of MACM!!!!












******

I AM SUPER HAPPY TO LET YOU ALL KNOW
Cara Carmina is selling now at 


This is the surprise I`ve been telling you all about
and this is the reason I was so happy around a month ago
when I told you a place I was going to a special place
to try to sell my work there and that they said yes!
As I write this I`m smiling and I get goosebumps because
since I arrived to Montreal (over 3 years ago)
I`ve been dreaming to sell my work here!
I used to walk by the boutique and look around...
and I told to myself... one day... one day I`ll be here...

And so... that`s part of the reason I`ve been making Fridas
like crazy...!!!!
I`m so grateful to the amazing people at the boutique 
for believing in my work!  (Merci beaucoup!!!!!)
and so.... Yesterday I took the señoritas to their new home
(They were all super happy to be there!!!!)
and from this coming Tuesday you`ll be able
to see my work and buy it there!!! :D
(I will go to see my work there, makes me so happy
to think I will see my dolls in the windows!!! 
of course I will take photos to share with you!)

Those 5 Fridas will be there
Also my Dreamers and Dolls with cats!
My diorama shadow boxes!!!!
 (I made a brand new one special for this boutique!)
and my paper boat brooches!!!! (so cute!)
also my brand new line of greeting cards 
of my dioramas and dolls!!!
You can see more of the boutique
in its facebook!

If you happen to be in Montreal don´t miss
the opportunity to go!
is located right outside of the Museum (MACM
(is one of my fav. in the city)
 in the heart of  downtown Montreal 
right in the middle of "Place des Arts
where everything happens!!!
All the concert halls are there 
(which btw are newly renovated and looks amazing!
full of video installations and lovely decor)
The Jazz Festival happens right outside!
(and so many concerts and cool events too!)
and since this weekend is closed to the cars
 you can truly walk around and enjoy the sun
the summer, the music... and from now on
you can also enjoy Cara Carmina!!!!!!!!!!!!!!!

APPLAUSES !!!!!!!
JUMPS!!!!!! SMILES!!!!

..........................

ESTOY MUY FELIZ DE ANUNCIARLES
Que Cara Carmina ya está a la venta en


Esta es la sorpresa de la que les había contado
y es la razón por la que hace un mes estaba muy contenta
cuando les conté que había tenido una cita muy exitosa
con un lugar en el que había querido vender mi trabajo
desde hacía mucho tiempo 
y que finalmente me habían hecho un pedido!
Mientras escribo esto sonrio y se me pone la carne de gallina
porque desde que llegué a Montreal hace 3 años
soñaba con vender mi trabajo ahí!
Solía caminar por la boutique y miraba todo...
y me decía a mi misma... un día.... un día estaré aquí...

Y así que ... esta es parte de la razón por la que he estado
haciendo Fridas como loca...!!!
Estoy muy agradecida con las maravillosas personas de la tienda
por creer en mi trabajo!  (Merci beaucoup!!!!!)
Ayer llevé a las señoritas a su nuevo hogar!
(estaban tan contentas todas de estar ahí!)
Y desde este próximo martes ya podrán todos
ver y comprar mi trabajo en este lugar tan lido!!! :D
(voy a ir ver mi trabajo!!! me da tanta ilusión verlo
en las vitrinas! y les tomaré fotos para compartirselos!)

Esas 5 Fridas estarán ahí
También mis Susurradores de sueños
y las muñecas con gatos!
Mis dioramas enmarcados estarán!!!!!
(hice uno especial para esta tienda!)
también mis broches del barco de papel!!!! (lindos!)
y mi nueva línea de tarjetas con los dioramas
y mis muñecas!!!
Pueden ver más de la tienda
en su facebook!

Si andan por Montreal no se pierdan
la oportunidad de ir!
justo al lado del museo (MACM) que es de mis favoritos!
en el corazón del centro de Montreal
en medio de "Place des Arts" donde todo sucede!!!
Están todos las salas de conciertos 
(que por cierto acaban de renovar y está impresionante
lleno de instalaciones de video maravillosas!)
El Festival de Jazz es justo afuera del Museo
(entre otros conciertos y eventos!)
y a partir de este fin de semana está cerrado el tráfico
así que se puede caminar y disfrutar del sol
del verano, de la música... y desde ahora
también de Cara Carmina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

APLAUSOS!!!!!!!!!!!  
BRINCOS !!!!!!!! SONRISAS!!!!!!!

******

Pin It

5 comments:

from cinthia said...

oh !!! that was THE secret !! congratulations. Your dolls will be so perfect there !

Cara Carmina said...

Yes!!!!!!!!!!!! :D thank you so much!!!!!!! :D

Ludo braille said...

Je suis très heureuse pour toi et tu le mérite bien. Tes créations sont magnifiques !!!
Nadia

Sonia Otero said...

Muchísimas felicidades!!! Te lo mereces pues tu trabajo es estupendo!!!

Cara Carmina said...

Merci Nadia!!!!! :D :D :D!!! xoxo

Sonia muchas gracias por tu mensaje! :D