April 23, 2012

Three busy weeks...




  

******

This is how my desk will look for the next 3 weeks
I need to make Fridas and dolls
for two big orders in two very special places
(surprise, surprise!!!)
Only thing I can say is both are very important!
I`m so happy!!!!! and I really want to tell you
but I have to wait... just a bit more...
(I know!!!!!! I`m eager to tell you too!!!!)

Well... I really need to focus to finish all the dolls
I need to make.
In order to do that, I`m going to get away
from the computer for a while
it just takes a looooot of my precious time.
I still will be posting in here and facebook 
and twitter, (which I`ve gotten to like a lot lately)
but in a discipline way...
just a few times a day
It`s going to be hard but I have to do this
and of course I will be showing you
some sneak peeks of what I`m doing!

Also please know that I won´t be doing
any custom orders of dolls and textile collages
 until May 12th
so if you need a doll or textile collage
for a gift, please send me a message
so I can tell you when I can have it ready for you.
(thank you for your understanding)

Wish me luck!!!!!  I`ll be busy bee
and hope to finish with a bunch of 
lovely ladies by the end of these 3 weeks!!!!


......................

Así va a estar mi escritorio por las próximas 3 semanas.
Necesito terminar 2 ordenes de Fridas y muñecas
para dos lugares muy importantes
(sorpresa, sorpresa!!!)
Lo único que les puedo decir es eso,
ambos lugares son muy importantes
y estoy muy feliz!!!! 
aaaay de verdad les quisiera contar
pero tendré que esperar sólo un poquitín más.
(aaaaay ya se que se mueren de 
curiosidad, yo también me muero de ganas
de contarles!!!!)

De verdad me necesito concentrar para poder
terminar a tiempo estos pedidos.
Y para lograrlo me voy a desconectar un poco
de la computadora
porque me quita muuuucho tiempo y por ahora
este es preciado para mi.
Voy a seguir posteando aquí, en  facebook y twitter
(este último me ha estado gustando más y más)
no me voy a ir por completo,
pero lo voy a hacer de forma disciplinada
sólo unas veces al día...
Va a ser díficil pero lo tengo que hacer
y bueno claro que les mostraré un poquitín
de lo que estaré haciendo!

Aviso que no estaré tomando ordenes a pedido
de muñecas y de collages textiles
hasta Mayo 12 por el mismo motivo.
Sí necesitas una muñeca o 
un collage textil para regalar
mándame un mensaje para que te diga
cuando exactamente te lo puedo tener listo.

Deséenme suerte!!! voy a estar re ocupada!
y espero poder terminar todo a tiempo
para tener un montón de lindas señoritas
al final de estas 3 semanas!!!


******

Pin It

2 comments:

renilde said...

ofcourse i wish you good luck, your dolls are beautiful and deserve a special place :) x

Carolina said...

Hi,I love your dolls!! You do a great job!