April 17, 2012

New shadow boxes in the store!!!





******

Do you remember this shadow boxes?
I made them last year for the Xmas events!!!
They were a total success and sold out!

Well... Ì`ve decided to start selling them in the store
as custom order pieces!!!!
you can design them along with me and decide things like:
-colors
-words or names in the bubbles
-girl and boy, boy and boy or girl and girl

Absolutely sweet and original! 
I really need to start making some of my pieces for myself
sometimes I like them way too much!!!
and I´m sad when they ge away! 
this is exactly the case with these works!!!! :D
(I`ll have to find a bigger frame though
to accomodate the 4 cats too!) :P

go see them in my Dolls and  Frida Sections in the store

..............................

Se acuerdan de estos trabajos?
los hice para Navidad el año pasado!!!
y se vendieron todos! todo un éxito!

Bueno... pues he decidido empezar a venderlos
en la tienda bajo pedido!!!!
tú puedes diseñarlos conmigo y decidir cosas como:

-los colores
-las frases o nombres
-niño y niña, niño y niño o niña y niña

Son encantadores y muy originales! 
Tengo que empezar a hacer algunas piezas para mi
a veces me gustan muchisimo y me da tristeza
cuando se van!!!  y este es el caso con estos trabajos!!!! :D
(ahora que necesito un marco más grande 
para poner a los 4 gatos) :P

Los pueden encontrar en la secciòn de Muñecas y Fridas
en la tienda!

******


Pin It

2 comments:

Isabelle Kessedjian said...

Me gusta mucho !

Cara Carmina said...

Graaaaaaaaaaacias querida! :D