March 16, 2012

Dream Whisperers for her daughter







******

What a wonderful gift!
A very special mom ordered this Dream Whisperers

and asked me to write 
the good night ritual she and her daughter have (cute!) 
and not only that... 
she sent me the old clothes of her daughter 
to use those fabrics for the dolls...
 such a special gift! 

(she is giving them to her daughter as her birthday present!) 
what a nice idea! :D


...................


Que hermoso regalo!
una mamá muy especial
me compró estos Susurradores de Sueños
y me pidió que les escribiera
el ritual que tienen ella y su hija
cuando la niña se va a dormir (que lindo!)
y no sólo eso...
me envió ropita vieja de su hija
para que con esa tela hiciera estas muñecas...
que regalo tan especial!
(se las va a dar como regalo en su cumpleaños) 
Qué bonita idea! :D

******
Pin It

No comments: