February 21, 2012

works in process











******

Been busy making family portraits these days...
Still have some to make but this two are very special
as both of them are for 2 different friends
who studied with my during elementary school and high school.
They both live outside Mexico now
(one in Chile and the other in USA)
and is so nice to know my they like my work so much
to ask me to make their families "cara carmina" style.

Thank you girls! :D hope you like them!

Sharing some of my work process....
I love to see the development of a collage...
little by little becoming something so beautiful! 
I love the ballerinas!!!
and the hipster dad is one of my favorite dads! 

have a nice day everyone!

( song )

..........................

He estado ocupadilla haciendo retratos familiares estos días...
Todavía tengo algunos más que hacer pero estos son especiales
porque ambos son para dos amigas
quienes estudiaron conmigo en el colegio!!!
Las dos viven ahora fuera de México,
una en Chile y otra en USA
y es tan lindo saber que les gusta tanto mi trabajo
para pedirme que hiciera sus familias al estilo "cara carmina"

Gracias a las dos! :D  Espero que les gusten mucho!

Y aquí les comparto un poquito de mi proceso de trabajo...
adoro ver el desarrollo de mis collages...
poco a poco se convierte en algo hermoso!
Amo las bailarinas!!!
y el papá hipster es de mis favoritos!

Que tengan lindo día!




******
Pin It

1 comment:

StephieB said...

Very sweet Norma - I hope you are well.

Hugs, Stephie x