February 10, 2012

My First Dioramas!!!






******

My first dioramas are ready!!!!
I`ve so fascinated working with my
paper illustrations set ups that I just went for it!
and they are looooovely!!!!

They are already available for sale
in my new little ATELIER SHOP (go check it out)
I'll be selling there some of my most special works.

You can see all the cute photos in my Flickr!
they are so cute I want to keep them all!!!! 
They all look amazing in my studio!

Oh oh oh I'm so inspired!!!!!!!!!!

.......................

Mis primeros dioramas están listos!!!!
he estado fascinada trabajando con mis ilustraciones
que por fin me decidí a hacerlos!
y son taaaaaaaaan lindos!!!!!!!

Están disponibles a la venta
en mi nueva TIENDA DEL ATELIER (vayan a verla)
Estaré vendiendo algunas de mis creaciones
más especiales ahí.

Pueden ver más fotos de los dioramas en Flickr!
son tan lindos que me quisiera quedar con todos!!!!
Se ven hermosos en mi estudio!

Aaaaay es que estoy tan inspiradisima!!!!!!!!!


******
Pin It

No comments: