February 06, 2012

Boys and Girls (in process)











******

I know, I know...
this is a looooot of work!
it took me around 7 hrs. to finish it
but the result is beautiful!!!!

I love to draw with the black thread
and my sewing machine...
I have all this images in my head I want to make
one day I will...  my biggest problem is the format
I would love to sew-draw  in a bigger size
(this is 12 x12 inches)
but the turning of the fabric is kind of tricky 
to make all the little details as the mouth and eyes.

I absolutely love this collage!!!! 
and what do you think?

Now it is available as a custom order
in the store!!!! :D

.....................

Ya se, ya se....
es un montóooooon de trabajo!
me tomó alreadedor de 7hrs. de trabajo
pera terminarlo,
pero el resultado es hermoso!!!!

Amo dibujar con el hilo negro 
y la máquina de coser...
Tengo todas estas imágenes en mi cabeza
que me gustaría dibujar así
Un día lo voy a hacer...  
mi mayor problema es el formato,
me gustaría dibujar-coser en un formato más grande,
este mide 12 x12
y ya en esta medida mover la tela 
para hacer los detalles como las boquitas y los ojos
es medio complejo.

Me encanta este collage!!!!!!
y ustedes? que opinan?

Y ahora ya está disponible
para hacerlo en orden especial
en la tienda!!! :D

******
Pin It