January 21, 2012

Details for you...








******

Last week while talking via e-mail with a customer
who ordered a couple of dolls,
she started apologizing for being very
meticulous into the details of her dolls.
(she didn't want me to be annoyed by this)

I immediately told her there was no problem,
in fact, that is one of the special things of my work!
I want the person who gets a customized
cara carmina doll or collage,
to feel that she or he collaborated with its design 
and with the creation of it!
That`s what makes my handmade work so special!

Each little detail is special... 
A shoe lace...
a color...
a name...
a love pharse...
a heart...
each of these have different meanings to all of us
and whenever you get one of my dolls
with that color you love,
 with the name of your loved one,
with your girl dressed as a ballerina
because she loves ballet!
Well... that's going to make it extra special!

One of my favorite things about my work,
is to make people smile with it!
And one of my favorite things in life,
are the little details of it...
those details make it beautiful...

So... now after a lot of e-mails,
she is going to send me some or of her
favorite fabrics!!!
(some are old clothes of her daughter!)
to make her dolls... which is going to make them
even more special and more personal!
They are a bday gift for her daughther! :D

Such a nice gift!!!!

And tell me... do you like details?
have a nice weekend everyone...
I`ll be working and making more special orders
for special people!

............................

La semana pasada mientras hablaba 
via e-mail con una clienta
que ordenó una par de muñecas...
ella comenzó a disculparse por ser tan meticulosa
con los detalles que quería en su pedido.
(No quería molestarme con ser tanta específica)


Inmediatamente le dije que no había problema,
de hecho, es una de las cosas más especiales de mi trabajo!
Yo quiero que la persona que compre
 uno de mis trabajos personalizados
se sienta que ella o él colaboraron en el diseño
y en la creación del mismo!
Eso es lo que hace mi trabajo hecho a mano
tan especial!


Cada detalle es especial...
Un zapato...
un color...
un nombre...
una frase amorosa...
un corazón...
Cada uno de estos significa cosas diferentes para 
cada uno de nostros...
y el cliente que tenga un trabajo de cara carmina
con el color que le gusta
con el nombre de su hijo o hija
con el nombre de esa persona amada
o con la imagen de su hija vestida de bailarina
porque ella ama el ballet!
Bueno... eso lo va a hacer extra especial!

Una de mis cosas favoritas de mi trabajo,
es cuando la gente sonríe cuando lo ve!
Y una de mis cosas favoritas en la vida
son los pequeños detalles que hay por ahí...
esos... hacen la vida muy bella...


Así que... ahora después de muchos e-mails,
ella me va a mandar sus telas favoritas!!!
(algunas son viejos vestidos de su hija!)
para hacer sus muñecas...
cosa que les va a dar un toque 
muy especial y personal!
Son para regalarselas a su hija en su cumpleaños! :D

Que bonito regalo!!!!

Y a ustedes... les gustan los detalles?
Que tengan bonito fin de semana
yo sigo haciendo cosas especiales
para personas especiales!

******




Pin It

No comments: