December 07, 2011

Collage, collage and more collage!










*******


Lately I`ve been making lot`s of textile collage
in different forms like book markers
or family cards, or magnets, etc...

These are the latest ones and I must say to you
the one of the big family
gotta be the nicer I`ve ever done!!!!
It will be a Xmas gift for a Grandmother...!!!!
I think she is going to love it!!!

ok... back to work...
I will tell you all about this coming weekend later today
I have 2 very nice events and I`m super excited!!!

have a productive day ya´ll!!!!

oh oh oh and if you would like to have your family portrait
in a cara carmina textile collage
just send me a message to caracarmina@yahoo.com
or go to the store! you can get it on a card or on canvas! :D
they are sooooo nice!!!!!!
I have to make mine with Mr. Cat face and our 4 cats!!!!
(will do after all the Xmas frenzy!)

.............................

Ultimamente he estado haciendo muchos collages textiles
en diferentes formatos como separadores de libros

Estos son los últimos que he hecho
y de verdad que tengo que decirles
que el de la familia de hasta arriba
es el más bonito que he hecho!!!!
me encanta!!!!
Va a ser un regalo navideño para una abuela
de un familión!!! :D
Estoy segura que le va a encantar!!!

Y bueno me regreso a trabajar,
ya les cuento prontito acerca de mi fin de semana entrante
que tengo 2 eventos!!!! muy lindos!!!
y estoy muy emocionada!!!

Que tengan un día productivo!

Ah se me olvidaba... se les gustaría hacer un retrato familiar
al estilo cara carmina (en collage textil)
mandenme un mensaje a caracarmina@yahoo.com
o vayan a la tienda a verlos,
hay un formato sobre papel grueso o sobre canvas
pero puedo hacerlo en diferentes formatos! :D
son tan lindos!!!!
Tengo que hacer el mio con el Sr. Cara de Gato
y nuestros 4 gatos!!!
(lo haré ahora que pase el frenesí de navidad!)


*******



Pin It

No comments: