November 09, 2011

Working on...








******

I usually work on many things at the time, and right now I`m preparing for 3 very important shows in December (will tell you soon about them) so I have to do many things in less than a month! I`m going full speed and right now my atelier is full of Fridas, dolls in process (like this ones) pieces of fabric, my printer is printing, I have postcards on a pile, frames and felt on another pile, threads and cats and... everything is good!!!

In the background you can hear on of my happy playlists on youtube (you listen to them too in my channel) and today the sun is shinning through the window... so Everything is good!!!

be happy today!

.................

Casi siempre trabajo en varias cosas al mismo tiempo y justo ahora me estoy preparando para 3 eventos muy importantes (ya les contaré) en diciembre así que tengo que hacer un montón de cosas en menos de 1 mes! Estoy en alta velocidad y justo ahora mi estudio esta lleno de Fridas, muñecas en proceso (como estas), telas, mi impresora imprimiendo, una pila de postales, otra de marcos y cajas, fieltro, hilos, gatos y en fin... Todo está muy bien!!!

Se escucha entre todo eso el sonido de una de mis listas de musica linda en youtube (la puede escuchar en mi canal) y hoy el sol se cuela por mi ventan... así que todo está muy bien!!!

que sean muy felices hoy!

******


Pin It

No comments: