November 25, 2011

Sneak Peek...








******

Remember I was making pendants?
et voila!
aren't they lovely?
I made around 50 different ones
in different sizes and styles
but these ones with the flowers
are my favorite ones!
(there are more photos in my

I'm still very busy
but I wanted to give you a small preview.

Have a lovely weekend ya'll!!!
Next week I'll let you all know
about my events!!!
I'm very excited!!!
and a little bit exhausted preparing for them,
but I know all my efforts will be worth it!

ci vediamo!

.......................

Recuerdan que estaba haciendo collares?
et voila!
no son hermosos?
hice unos 50 más o menos
son de diferentes tamaños y estilos
pero estos con las flores son mis favoritos!
(hay más fotos en mi facebook y flickr)

Sigo super ocupada
pero quería darles una pequeña probadita de estos.


Que tengan un lindo fin de semana!
la próxima semana les contaré de mis eventos!!!
estoy muy emocionada,
y un poco cansada de todos los preparativos
pero se que mis esfuerzos valdrán la pena!

ci vediamo!

******

Pin It

No comments: