November 29, 2011

Señorita Frida came today...








******

Think about me...
while you are suffering...
When you cry..
also think about me...

Frida arrived today to my atelier.
She brought lots of colorful flowers,
a bottle of good tequila and limes
and started singing this song.

There are more photos of these lovely señoritas
in my facebook and my flickr
go see them...
they are absolutely wonderful!

...........................

Piensa en mi...
cuando sufras...
Cuando llores...
también... piensa en mi...

Frida llegó hoy al estudio
y trajo flores de colores,
una botella de tequila y limones
y cantaba esta canción.

Hay más fotos de estas lindas señoritas
en mi facebook y mi flickr
vayan a verlas...
son divinas!!!!


******


Pin It

3 comments:

Olga said...

Simplemente fantásticas!!!!
xxx
Olga

Cara Carmina said...

Gracias Olga! :D

Kristina Blazyte said...

son preciosas....voy a cotillar un poquito por aqui...jejeje...