November 18, 2011

Busy bee...






******

I'm so busy preparing for the December events I have that I don't have time to come here too much but wanted to give you a sneak peek of what I've been working on...

Some cute pendants, note pads and dollies.... just a few here but my studio is full of them everywhere.....!!!!

Have a wonderful weekend ya'll and will come next week to tell you about my events! (I'm so excited!!!!)


..........................

Estoy muy ocupada preparando mis eventos de diciembre así que no he tenido tiempo de venir por acá mucho que digamos.... así que vine de rapidito a mostrarles algunas cositas que estoy haciendo...

Unos lindos dijes, unos cuadernitos y muñecas.... sólo se ven algunas por aquí pero mi estudio esta lleno de cosas bonitas por doquier....!!!!

Que tengan un lindo fin de semana, yo vengo la próxima a contarles de mis eventos! (estoy muy contenta!!!!)


******


Pin It

No comments: