September 27, 2011

A wonderful weekend!












I had soooooo much fun this last weekend at Puces Pop!!!! it was full of people, amazing crafts, and good vibes!!!

I loved my table!!!! I had this idea to hang my hearts on top of it for a long time but never really got to try it until now, I put two bamboo sticks on the side (with lots and lots of duck tape) and it worked!!!! My dear intern Mrs. Tea went with to help me set up on Sat. and she stayed the whole day! (thanks Mrs. Tea!) she enjoyed a lot and kept eating cakes all day!!!! My friend Sandra kindly lent me her amazing acrylic shelves (I`ve got to get some of these, they are super cool!) for my cards and notebooks and it was just perfect! the most beautiful table I`ve ever had!!!! I was so happy to be seated next to Iveth (The Angry Weather) who I met via facebook but never in real! and it she is super nice and her jewelry is too!!! (got a ring from her! yeeeeey!!!!)

Sales were great! met new clients! I got some special orders for some Textile collages on canvas (people looooove those) Oh well...... was a wonderful weekend!!!! (sigh)

Thanks to the whole team of Puces Pop for all your help! you did a wonderful job!!! (applauses)


.........................................


Me la pasé super bien este fin de semana en Puces Pop!!!! Estuvo a reventar de gente, mucha cosa bonita y buenisima energía!!!

Amé mi mesa!!!! Quería colgar mis corazones en la parte de arriba pero no sabía muy bien como hacerlo y al final puse dos palos de bambú en los lados (con mucha, mucha cinta de pegar) y funcionó!!!! Mi ayudante la Señorita Té vino a ayudarme a colocarme el Sábado y se quedó conmigo todo el día! (gracias Señorita Té) Le gustó muucho y se la pasó comiendo pasteles todo el santo día!!! Mi amiga Sandra me prestó muy amablemente sus estantes de acrílico para poner mis tarjetas y mis libritos (me tengo que comprar de estos, están buenisimos!) y de verdad que ha sido la mesa más bonita que he tenido!!!! Feliz porque me sentaron junto a Iveth (The Angry Weather) a quien ya conocía en facebook pero no habìamos podido coincidir nunca en persona! y tanto ella como su joyería son maravillosas! (me quedé con un anillo! yeeeey!!!!)

Vendí mucho! conocí nuevos clientes! y tuve algunas ordenes especiales de los collages textiles en sobre canvas (a la gente les encantaron estos!) Y bueno... fue un fin de semana maravilloso!!!! (suspiro)

Gracias a todo el equipo de Puces Pop por toda su ayuda! hicieron un maravilloso trabajo! (aplausos)




Pin It

3 comments:

Brujia said...

Vi las fotos y de inmediato pensé "Es el montaje mas bello que ha hecho". Todo se ve alegre, tu, las muñecas, los corazones...todo!

Abrazo!

StephieB said...

Glad you had such a great time Norma. Everything looks amazing. Congrats on the new orders too! Hugs, Stephie x

Tienda-taller Matices said...

Siii !!! la carita de felicidad de caracarmina se nota a kilometros y es que le quedó muy hermosa su inmensa mesita , todo muy ordenadito y muy alegre !!! Amé todo ! Que pena estar tan lejos de estos eventos así. Cariños