September 10, 2011

Welcome Señorita Tea






I`m so happy to introduce to all of you my new and first intern La Señorita Tea!!!!!! (applauses) She is a extremely sweet and creative 17 years old girl who has been very interested in working with me for a few months now, I also have been wishing to have some help in the Atelier for a while but I was not sure if an intern was the right thing for me.

So... after a long thought I decided to meet her and it was such a nice surprise because first of all she speaks Spanish (her parents are from Argentina and she has such a nice Argentinian accent that every time I speak with her she makes me remember one of my best friends who lives down in Buenos Aires) She is also very creative, she loves arts and crafts and is constantly making or inventing something, she is very talented and she is still trying to find what she wants to do, next year she will start college and so she is trying to decide what to study because she likes many things...

I´ll call her Señorita Tea because she prefers to drink tea over coffee (her favourite one is green tea like mine! with no sugar or honey!)

And well... just right now she is helping me to sew some hearts and she is learning how to be friends with the sewing machine!!! We are all very happy she is a part of Cara Carmina now (and by we I mean me and the cats and Mr. Cat`s face!!!)

Welcome, welcome Señorita Tea!!!! I hope you learn a lot from working with me and that we drink lots of tea together!!!!! :D

......................................

Estoy muy contenta de presentarles a todos mi nueva aprendiz la Señorita Té!!!!!!! (aplausos) Ella es una muy dulce y creativa chica de 17 años quien ha estado interesada en trabajar conmigo ya por algunos meses. Yo también he estado deseando tener algo de ayuda en el Atelier por algún tiempo pero no estaba segura que una aprendiz era lo que necesitaba.

Así que... después de darle una pensada me decidí a conocerla y fue una muy linda sorpresa porque para empezar habla perfecto (sus padres son Argentinos y ella habla con un acento "re" Argentino, tanto que me hace recordar a una de mis mejores amigas que vive en Buenos Aires) También es muy creativa, le encanta el arte y las manualidades y está constantemente haciendo cositas o inventando algo, es muy talentosa y esta tratando de encontrar su camino y que estudiar porque le gustan muchas cosas a la vez...

La llamaré Señorita Té porque le gusta más el té que el café (su favorito es el verde sin azucar o miel como el mío)

Y bueno, justo ahorita me está ayudando a coser algunos corazones y está aprendiendo a hacerse amiga de la máquina de coser!!!! Todos en estamos muy contentos de que sea parte de Cara Carmina (y por todos me refiero a mi, a los gatos y al Sr. Cara de gato!!!)

Bienvenida! Bienvenida Señorita Té!!!! Espero que aprendas mucho de trabajar aquí y que bebamos muuuucho té verde juntas!!!!!! :D




Pin It

2 comments:

Dawanna Young said...

Congratulations on growing to the point of needing an intern! That's fabulous~

Cara Carmina said...

Thaaaaaanks Dawanna!!!! I`m sooo happy! :D