July 28, 2011

from the North...






They arrived today... so suddenly... I had to let them in when I opened the door and saw them all so cute and hugable lined up outside my house... what else I could have done? No one can say no to a cute Dream Whisperer, specially not when they are so cute and small (around 15 inches) and hugable (ultra hugable).

They told me they come from the North... How North? I asked... "Very North" they all replied at the same time... Then they introduced themselves to me... their names are: Olavi, Tulia, Pontus and Anu... and this is their favorite song which they sang (in their language from the North) to me at the same time (they seem to be very synchronized) and they all went to sleep in my bed... can you belive these Dreamers?

Want to see some more photos? go to my Facebook and my Flickr they are very special creatures these ones...

...................................


Ellos llegaron hoy... de pronto... Los tuve que dejar entrar cuando abrí la puerta y los ví a todos ahí tan lindos y abrazables y formaditos afuera de mi casa... ¿Qué más podía haber hecho? No hay en este mundo alguien que le pueda decir que no a un Susurrador de Sueños, especialmente no a unos tan lindos y pequeños (miden como 15 pulgadas) y tan abrazables (muy abrazables).

Me contaron que vienen del norte... ¿Qué tan al norte? les pregunté... "muy al norte" me contestaron todos al mismo tiempo... Luego se presentaron... sus nombres son: Olavi, Tulia, Pontus y Anu... y está es su canción favorita la cual me cantaron (en su idioma del Norte) todos al unísono (parecen estar muy sincronizados) y después se fueron todos a dormir a mi cama... ¿Qué tal con estos soñadores?

¿Quisieran ver más fotos de ellos? vayan a mi facebook o a mi Flickr, son creaturas muy especiales estos...


Pin It

2 comments:

StephieB said...

Gorgeous! I especially like the one with the flower! So cute all lined up in a row! Hugs to you, Stephie x

Cara Carmina said...

that one is my favorite too!!!! :D