July 14, 2011

Frida Notebooks...












I´m so happy with these lovely Frida notebooks!!!!! I cannot stop looking at them and smiling! These are Molskine and Semikolon notebooks in diferent sizes and colors with an applique textile of my lovely Frida work ... just perfect!!!

I made them specially for this Sunday at the Mexico Day and I´m very happy with the results! My house is full of Fridas everywhere and there are more surprises coming! I gotta go keep working now but if you want to see the complete album of these cuties you can go to my facebook or my flickr... oh oh oh so cute!!!!!

(if you would like to have your own Frida notebook just send me a message I can make one specially for you!)


........................................



Estoy tan contenta con estos hermosos cuadernos de Frida!!!! No puedo dejar de mirarlos y sonreir! Son cuadernos y libretas marca Molskine y Semikolon en diferentes tamaños y colores con una aplicación textil de mi trabajo de Frida... perfectos!!!

Los hice especialmente para el evento del día de México este domingo y estoy muy contenta con los resultados. Mi casa está llena de Fridas por doquier y tengo más sorpresas por venir! Tengo que seguir trabajando pero si quiere ver el album completo de estas hermosuras vayan a mi facebook o a mi flickr.... aaaay so tan lindos!!!!

(si quieres tu propio cuaderno de Frida tan sólo mándame un mensaje y te puedo hacer uno especialmente para tí)


Pin It

No comments: