July 12, 2011

Cara Carmina at "Les Weekends du Monde"









Happy (super happy) to announce that I`ll be as an invited artist in the Mexico day at the event "Les Week-ends du Monde" this coming Sunday 17th at the parc Jean Drapeau in Montreal!!!! (applauses).

This is a great opportunity for me to show my Frida work (which will be on sale) and I`ll also be painting live with other artists so it´s super exciting and I`m very grateful to the Organization of the Mexican Community in Quebec for inviting me! I also want to thank the Organization of Mexicans in Montreal for all their help to promote this event and for their support (their facebook). Needless to say I`m very veeeery happy! (singing, jumping and la la laing all day long). Come visit me I`ll be all day long there and you will be able to eat good Mexican food, see some wonderful musical events (including Mariachis live at 9.30pm, yeeeeeey!!!!) and see some other artists and artisans from Mexico with their wonderful work. All the paintings that the artists paint that day will be for sale and also my Frida work! (have new suprises for that event that you will love!), don`t miss it! come say hello!

Another happy news about this event is that Cassia (remember her?) will be another of the invited artists that will be painting live and she`ll be selling some of her beautiful "Frida" inspired work!!!! (applauses) The Frida image you see above is her work and she is only 11 years old!!!! amazingly talented and cute! I`m so proud she was invited to this event as I love her and I also loooove her art! Bravo Cassia!!!!! :D

And.... so... I gotta go... I`m getting ready for this and Frida is all over my house right now! Will post some photos of the new things as soon as I can!

............................................................


Estoy muy feliz (muy, mucho muy feliz) de anunciar que estaré como artista invitada en el día de México en el evento de "Les Week-ends du Monde" en el parque Jean Drapeau este domingo 17 de Julio en Montreal!!!! (aplausos).

Es una gran oportunidad para mostar mi trabajo de Frida, y también estaré pintando en vivo con otros artistas lo cual me emociona mucho y estoy muy agradecida con la Organizaciòn de la Comunidad de Mexicanos en Quebec por invitarme! También quiero agradecer a la Organización de Mexicanos en Montreal por su ayuda para promover este evento y por todo su apoyo (su facebook), no necesito contarles que estoy muy feliz! (cantando, brincando y tarareando todo el día). Vengan a visitarme, estaré todo el día ahí y podrán comer riquisima comida mexicana, escuchar música mexicana en vivo (incluyendo Mariachis a las 9.30pm, yeeeey!!!!) y ver a otros artistas y artesandos de México con su fabuloso trabajo. Todas las pinturas que se produzcan ese día estarán a la venta también al igual que mi trabajo de Frida! (tendré nuevas sorpresas que les van a encantar!), no se lo pierdan! pasen a saludar!

Y otra sopresa muy linda respecto a este evento es que Cassia (la recuerdan?) será otra de las artistas invitadas para pintar en vivo y estará vendiendo algunas de sus ilustraciones inspiradas en "Frida"!!!! (aplausos) La imagen de Frida que ven arriba es suya, ella tiene tan sólo 11 años!!!! es muy talentosa aparte de linda! Estoy muy orgullosa de que esté invitada a este evento ya que la quiero mucho y su trabajo me parece maravilloso! Bravo Cassia!!!! :D

Y bueno... me tengo que ir... me estoy alistando para este evento y mi casa esta llena de Fridas por todos lados! Les mostraré fotos en cuanto pueda!


Pin It

No comments: