June 16, 2011

this week...




Is just this week has been sooooo busy... one of those weeks... Had a bad cold (still have some symptoms but I`m much better) , had the subtitling free lance job to do (every day) and many appointments here and there... my last French exam and then picking up the results of my French course level 1. (was all A´s and I`m happy), the doctor, the driver licence (which is annoyingly far, far.... far away from my house) and well.... getting ready for some new events this weekend... (will let you know in a bit).

While I was coming back yesterday from the doctor`s appointment I noticed one of my neighbors had these amazingly beautiful flowers in her garden... never saw them before and I love them... She was arriving just as I was taking these photos and very nicely approached to me, told me the name of them (which I totally didn`t get since it was speaking to me in French) and she even offered to cut some for me!!!! (isn´t that sooooo soooo nice)... of course, I didn´t let her do that... they look so lovely in her garden and they would die very quickly in a vase... but I was tempted to say yes I must confess...

Anyways.... just wanted to share this oh so nice flowers with you... Have a wonderful weekend you all!!!! :)

.................................................

Esta semana he estado suuuuuper ocupadisisima.... es una de esas semanas... Encima tenía un gripón de esos que te tumban (todavía tengo algo de tos pero ya me siento mucho mejor), tuve muchísimo trabajo de subtitulaciòn (todos los días) y muchas cosas extras aquí y allá... mí último exámen de francés y luego recoger los resultados de mis exámenes de francés nivel 1. (saqué puras A y estoy requete contenta), que si la cita con el doctor, que si fuí hoy a empezar el trámite de la licencia de conducir (que está desafortunadamente oh oh oh tan lejos de mi casa) y bueno... tambièn alistandome para otros eventos este fin de semana (les cuento en un ratito).
Mientras venía de vuelta a casa ayer de la cita del doctor noté que una de mis vecinas tenía estas muy hermosas flores en su jardín... nunca las había visto antes y me fascinaron... Ella estaba llegando justo a su casa cuando yo tomaba estas fotos y muy amable se me acercó y me dijo como se llamaban (lo cual nunca entendí porque me lo dijo en Francés) e incluso me ofreció cortar un par de ellas para mí!!!! (¿no es de lo más amable?)... claro que no lo permití... se veían tan bonitas en su jardín y se morirían muy rápido en un jarrón... pero debo confesar que estuve tentada a decirle que sí...

En fin... les quería compartir estas oh tan hermosas flores con ustedes... Tengan un lindo fin de semana!!! : )
Pin It

No comments: