June 29, 2011

Jazz in Montreal...







One of my favorite, favooooorite events of Montreal just started last weekend, the Jazz Festival!!! Oh oh oh... so many good groups playing in more than 4 free scenarios for almost 2 weeks in downtown Montreal... is full of people everywhere, good music, good food... and just a 10 min. metro ride away from my house... amazing!!! Mr. Cat face went with me (Joaquina as usual tagged along) and had a great evening!!!!

We saw a Canadian singer "Alejandra Ribera" who is Canadian with Argentinian parents and sings in Spanish and English, amazingly dramatic and cool!!! here, here and here some videos of her. Oh I had a great evening and I realized how much I missed going out with Mr. Cat Face... (love you) will try to go as much as I can!!! I love Montreal in the summer!!! (and in the winter too... I must confess)

................................


Uno de mis super favoritisimos eventos en Montreal empezó la semana pasada, El festival de Jazz!!!! oh oh oh un montón de grupos tocando en más de 4 escenarios gratuitos por casi dos semanas en el centro de Montreal... está lleno de gente y por todos lados buena música, comida... y tan sólo a 10 min. en metro de mi casa... buenísimo!!!! El Sr. Cara de Gato me llevó el lunes (Joaquina se coló como de costumbre) y tuvimos una tarde hermosa!

Vimos a una cantante muy buena "Alejandra Ribera" quien es Canadiense de padres Argentinos y canta en Inglés y Español, super drámatica y muy buena voz!!! aquí, aquí y aquí algunos de sus videos. Ay tuve una tarde hermosa y me dí cuenta de cuanto extraño salir con el Sr. Cara de Gato... (te amo) Trataré de ir lo más que pueda!!! Me encanta Montreal en el verano!!! (y en el invierno también la verdad)
Pin It

No comments: