March 22, 2011

Spring fabric!





Spring is here and it´s all about colors!!!!! so I couldn´t resist myself and use this lovely fabric a very nice friend gave me as a gift! (I looooove the way it looks!) will make some big dolls with it!

cute, cute, cute!

Thanks so much M!

..............................

Ya llegó la primavera con todos sus colores!!!!! así que no me pude resistir y use esta linda tela que me regalo una linda amiga! (me encanta como se ve!) voy a hacer unas muñecas grandes con esta hermosa tela pronto!

linda, linda, linda!

Muchas gracias M!


Pin It

7 comments:

Plushpussycat said...

Oh, so sweet and colorful! Good to give yourself a crafty gift sometimes--beautiful!

We Blog Artists said...

beautiful!

Have a lovely day...is it snowing there too?
Char.x

cata silva said...

hola norma!!!
tantisimo tiempo (estoy sin internet por el cambio de casa)
se ven muy lindas tus muñequitas primaverales... te cuento que friducha a causado sensación y está muy feliz en mi casa
un beso enorme y suerte con lo de la busqueda de trabajo

cata

Velvet said...

Damn i love all your dolls! Want a room full of them where i can play all day :)***

lucrecia rodriguez said...

que lindas y primaverales estan las muñecas!!! me encantan!! saludos desde Argentina!!

Cara Carmina said...

Plushpussycat: :) it´s so good to get a nice gift!!!!

Char: it was I think... :) Spring is kind of misleading here... :) xxx

Cata: ay esa Friducha !!! es que es muy simpatica! :) que bueno saber de ti! gracias por los deseos y que seas muy feliz en tu nueva casa! :) xx

Velvet: thaaaaaaanks! :D oh I wish there would be a room like that too!!!! :)

Lucrecia: gracias!!!! y un besote hasta allá! :)

Denise Scicluna said...

very sweet :)