March 10, 2011

Puces and women´s day






As promised here are some photos of my table in Puces Pop... I think it looked very nice!!! :) If you want to see a video of the event go here and check it out! (you can see some of my work at the end of it!) It was a great thing to be a part of it! and I did really good so that´s even better!!!

I´ve been off for a few days after this event, and I also took some time to do all the house chores I hadn´t been able since I came back from Brasil... the funny thing is the same day I was buying the supermarket, cleaning dishes, doing laundry, organizing my closet, etc... was the International Woman´s day!!!! (what a way of celebrating it!) :)

Any ways... hope all you women in the world celebrated it better than I did... and hope all of us women have freedom and happiness... we all deserve it!

I´ve also been organizing my photos from the trip and will post some very soon I promise!

Many yellow hugs for all of you!

...........................................................

Como les prometí aquí les comparto unas fotitos de mi mesa en Puces Pop. Si quieren ver un video del evento vayan aquí y chéquenlo (al final del video se ven algunas de mis creaciones) Fue maravilloso estar presente por primera vez! y me fue re bien así que eso también me tiene muy contenta!!!

Después de este evento me tomé un par de días de descanso y también para hacer las miles de cosas que no había hecho en casa desde que regresé de Brasil... Lo más simpático de todo es que el mismo día que fui al super, limpié los platos, hice la lavandería, organicé mi closet, etc... era al mismo día Internacional de la mujer!!!! (vaya manera de celebrar!!!) :)

De cualquier modo espero que todas las mujeres del mundo lo hayan celebrado mejor que yo... y deseo que todas tengamos libertad y felicidad... lo merecemos!

También he estado organizando las fotos del viaje y les pondré algunas muy prontito, lo prometo!!!

Muchos abrazos amarillos para todos!!!!


Pin It

5 comments:

ziazia said...

hermosa tu mesa!
me gusta mucho ver stands acomodaditos porque todo se antoja.

Cara Carmina said...

Graaaacias!!!!! :)

oonaballoona said...

oh, i love your frida cards!!

Milrayas y puntos said...

Apuesto a que era el stand más hermoso !!!

Cara Carmina said...

oona: :) thaaaaaaanks!!!!!!!

Mil rayas: y que comes que adivinas? :D