February 11, 2011

Señorita in Brasil!





Yes my dears! this señorita will be going to Brasil tomorrow for 2 weeks!!!! :D Mr. Cat´s face is already in Sao Paulo and he took this photos from one of the tallest buildings in the city.... Oh my it looks so huge!!!!!!! We´ll also go to Rio de Janeiro and I´m just ... well, how can I say it??? AS HAPPY AS A GRASSHOPPER!!!! (grasshoppers are very happy creatures indeed) well... see ya!!!!!! :D

ps. after all this cold winter time I´m sooooo happy to be packing all my summer clothes and bikini!!! Oh Oh Oh I cannot wait! (will share you some photos of course)

If any of you have any recommendations or tips for this 2 cities they will be very much appreciated!!!! :)
ps2. I´m also so happy to see Mr. Cat Face.... He´s been there for 2 weeks already and I just MISS HIM SOOOOO MUCH... (miss you so much corazon, st)

......................................

Y si mis queridos, esta señorita parte para Brasil mañana por 2 semanas!!!! :D El Señor Cara de Gato ya está en Sao Paulo esperándome y fue precisamente él quien tomó estas 2 fotos desde uno de los edicificios más altos... uuuuy la ciudad está impresionante!!!!! También iremos a Rio de Janeiro y yo estoy... bueno... como les digo??? FELIZ COMO UN CHAPULIN!!!!! (los chapulines son creaturas muy felices de hecho) y bueno... nos vemos!!!!!! :D

pd. después de este largo inviero estoy tan feliz empacando my ropa de verano y mi bikini!!!! Ay Ay Ay no puedo esperar a llegar!!!! (les mostraré unas fotitos por supuesto)

Si alguno de ustedes tiene algunas recomendaciones o tips de estas dos ciudades serán muy apreciadas!!!!
pd2. aparte estoy muy feliz porque ya voy a ver al Sr. Cara de Gato que ya lleva 2 semanas allá y LO EXTRAÑO MUUUUCHO! (te extraño mucho corazón! st)


Pin It

3 comments:

StephieB said...

Have a great time. Stephie x

Simply Mari said...

Frida had arrived and waits for you in Rio.

:-))

Cara Carmina said...

Stephie: :) thaaaanks!

Mari: just in time!!!