January 19, 2011

Camera Obscura








One of my favorite things is to take photos.... I love photography and deep inside of me lives a camera obscura that would love to go around the world taking photos of the most amazing things...

I remembered this photos today and wanted to share them with you... I took them all in Mexico many years ago in different cities... and I loved them all!!!! Oh my, Mexico is full of beauty everywhere you look... and the daily characters are just amazing... I love the beauty of the expression the old man selling garlics and the eyes on the lady with the umbrella... oh oh ho... and what about the couple walking together... they all tell a lovely story...

Love to take photos....!!!!!

.....................................

Una de mis cosas favoritas es tomar fotos... me encanta la fotografía y muy dentro de mi vive una cámara obscura a la que le gustaría ir alrededor del mundo tomando fotos de cosas hermosas....

Recordé estas fotos hoy y quería compartirlas con ustedes... las tomé en México hace ya varios años en diferentes ciudades... y todas me encantan!!!! Ay por Dios!, mi México esta lleno de belleza por donde quiera que mires... y los personajes del diario son maravillosos... me encanta la belleza en la expresión del viejo vendiendo ajos y los ojos de la mujer con la sombrilla... ay ay ay... y que me dicen de la pareja caminando juntos.... todas cuentan una hermosa historia...

Amo tomar fotos...!!!!!


Pin It

No comments: