December 06, 2010

applauses pour moi!






I´m so sad this last weekend is over.... it was a great event and I enjoyed it so much!!! was full of great designers, a wonderful crowd, great food, music, art... I had to really make a big effort not to go around and shop!!! Oh so many lovely things!!!! My stuff was a success and I´m very happy about it! I met wonderful people and I hope to do it next year again!!! Was awesome!!!! Thanks to all the SDM team for inviting me to be a part of it!

Wanted to share with you the process of setting up my little space, it was all about creating a small boutique of your own and I think I did a pretty good job ha?... taking in count the resources (card board boxes)... I loved the Fridas hanging from the ceiling.... and I´m just so sad it´s over!

...........................

Estoy tan triste de que el fin de semana haya terminado.... fue un gran evento y lo disfrute muchisimo!!! lleno de talentosos diseñadores, muchisima gente, comida riquisima, musica, arte... y tuve que hace un gran esfuerzo para no andar comprando cositas!!!! ay tanta cosa tan linda!!!! Mis cositas fueron un exito rotundo y eso me hizo inmensamente feliz! conocí a mucha gente linda y espero hacerlo de nuevo el próximo año! Gracias a todo el equipo de SDM por invitarme a participar!

Les quería compartir el proceso de como armé mi espacio. Se trataba de armar una mini boutique y creo que el resultado fue muy bueno tomando en cuenta lo precario de mi material... (cajas de cartón) Adoro como se veían las Fridas colgadas del techo... y estoy tan triste que ya se acabó...
Pin It

No comments: