November 25, 2010

It was so nice...








Hello everybody!!!! I´m back from a lovely vacation.....Oh la la such a nice place is Mexico, I´m never going to be tired of going there!!! First week we went to Can Cun and let me tell you I miss the sun so much... I´m writing this in a temperature close to -5 centigrades... and when I look at these photos... I just cannot avoid a deep sigh... (Can you believe the color of the sea?)

Well... now that I´m back guess what? I´m busy again!!! I have to prepare for 2 Christmas events and I have no inventory so I have to work like a maniac to acomplish it! will keep you posted on the events and will share more photos of my oh so lovely vacation!

btw... if you have never been to Mexico... just pack your bags and go!!!!!!!!!!!!!!

....................

Hola a todos!!!! Estoy de vuelta de mi tan hermosa vacación.... Oh la la que lido es México, y nunca me voy a cansar de ir!!! La primera semana fuimos a Can Cun y dejenme les digo que extraño mucho el sol... Estoy escribiendo esto en mi estudio a mas o menos -5 grados bajo cero y cuando miro estas fotos... se me salen los suspiros... (Pueden creer el color del mar?)

Bueno... y ahora que estoy de vuelta, que creen? Estoy super ocupadisima de nuevo!!! tengo que preparar 2 eventos para Navidad y no tengo ni una muñeca asi que tengo que trabajar como una desquiciada para poder tener inventario de nuevo! Luego les cuento de los eventos y les seguiré compartiendo fotos de mi tan hermosa vacación!

Por cierto, si nunca han ido a México... agarren ahoritita sus maletas y vayan!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pin It

No comments: