September 02, 2010

Interview for NUOK




Thanks to Francesca for this wonderful interview! I got featured in NUOK a very (very!) cool blog about New York written by a bunch of italian journalists which shows New York’s lifestyle, food, art, culture and hidden treasures!!!!

Well, many of you don´t know but I used to be a New Yorker my self!!!! lived in the big apple for almost 5 years and I love that city!!!! is a wonderful place!!!! and that´s why today I´m in NUOK!!!! :)

Thanks so much guys! I loved it! (and for all of you that didn´t know me that´s me! and yes... My name is not Cara Carmina, that´s my brand.... I´m Norma! a Pleasure to meet you) ;)

......................

Gracias a Francesca por esta maravillosa entrevista! Hoy salí en NUOK, un muy buen (muy!) blog que habla acerca de la ciudad de Nueva York escrito por un montón de periodistas Italianos y habla del estilo de vida, la comida, el arte, la cultura y los tesoros escondidos de NY!!!

Y bueno muchos de ustedes no lo sabe pero yo fui Neoyorquina!!! viví en la gran manzana casi 5 años y me encanta esa ciudad!!!! es un lugar increible!!!! y es por eso que hoy estoy en NUOK!!! :)

Gracias chicos! me ha fascinado! (y para los que no me conocían, sip! esa soy yo!!! y aja... no me llamo cara carmina, esa es mi marca.... soy Norma!!! piacere!) ;)


Pin It

5 comments:

**We BLOG ARTISTS** said...

LOVELY to see a photo of you...you're a beautiful lady! I just went over and read the interview...your dolls are preciosso.
GREAT!
HUGs
Char.x

Libelinha☆ said...

Crongrat's!... Lovely

Kiss*

Cara Carmina said...

Hello Char!!! :) thaaaaanks!!!! :)

Libelinha: thaaaaanks!!!!! :)

HollyGeekWood said...

i am so happy you loved the intw :)
and happy i got to know you and talk about you and yr great work on NUOK!
xxx fran

Cara Carmina said...

Thanks Fran!!!! :)