August 31, 2010

My favorite woman in the whole world...






Before I tell you all about my weekend, I wanted to share with you these beautiful and amazing photos.... The woman in the photos is my favorite woman in the whole world! she is my sister!!!!! She is a marine biologist and she lives in the amazing town of CanCun in Mexico!!! (oh she is so lucky!!!!)

Very often she goes diving and snorkling to amazing places and this time she was in the Cenote Kin-ha down nearby Can Cun, in Puerto Morelos....

We always used to say I was a bird and she was a fish.... well... this explains it all!!!!! I love these photos and I love her with all my heart!!!!

aren´t these photos incredible???

..................................

Antes de contarles acerca de mi fin de semana, quería compartirles estas imprsionantes fotos... La mujer de las fotos es mi mujer favorita en todo el mundo! es mi hermana!!!!! Ella es una bióloga marina y vive en la linda ciudad de CanCun en México!!! (que suertuda ha?!!!)

Muy seguido se a bucear o a snorkelear a hermosos lugares y estas son del Cenote Kin-ha cerca de CanCun, en Puerto Morelos...

Solíamos decir que yo era un pájaro y ella un pez.... bueno... esto lo explica todo!!!! Amo estas fotos y la amo a ella con todo mi corazón!!!!!

no son increibles estas fotos???
Pin It

2 comments:

**We BLOG ARTISTS** said...

AMAZING photos!
What a great job!!!
Char.x

Cara Carmina said...

indeed a great job!!! :)